Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Håll tummarna för mig idag... Ska till läkaren med min foglossning. En läkare för gravida...

Var ju till en annan läkare igår.. Hon som var så otrevlig osv när jag var hos henne i måndags och hon trodde att hon skulle kolla min foglossning o då sa jag nä tack... för att det inte kändes som om hon tog mig på allvar så har jag bokat in en läkare som är spec på gravida osv...

Hon blev lite ställd o sur men det skiter jag i... Hon kan sköta min infektion i kroppen istället men fan inte min foglossning och åderbråcket i underlivet som är ca 5-10 cm långt o gör vansinnigt ont när jag är uppe för mycket...

• Uddabus

På mitt vis?? Nä det var bm som sa att man kunde göra denna varianten oxå... :)

• Uddabus

Sugen på något men vet inte vad...

Är yr för tillfället o mår illa av yrseln... Ska snart in till läkaren...

Håll tummarna för mig nu..

• Uddabus

Blev sjukskriven 100% en månad... Har oxå skickat in för graviditetspeng så det blir att överlappa sjukskrivning med det...

Har pratat med mitt arbete och dem kan inte förflytta mig till något lättare iaf... Så vad ska fk göra?

• Uddabus

Sy egna... O fyllningen från dem andra kunde du ha använt i den nya..

Så dem som ett L :)

• Uddabus

Ja men om man har en bit att köra till Ullared eller inte åker dit speciellt ofta typ va 10 år så blir det billigare att sy en egen... Tar inte lång tid alls

• Uddabus

Är det fler som har vansinnig trötthet igen eller är det bara för att jag varit sjuk?

• Uddabus

Känn efter sj... Om du är orolig så ring in...

Tycker oxå min bebis är lugnare för tillfället... Börjar kanske blir trångt osv.. Är ju ändå i v 28

• Uddabus

Spring i benen kallas oxå rastlösa ben... Äter magnesium för det... Banan är oxå bra... Barfota mot kalla golv..

Svar på tråden Juni-barn