Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Sweet life skrev 2012-03-06 15:36:59 följande:
    På könsulet var det en grabb som stolt visade upp både snorren och pungen för oss... Läkaren skrattade och sa "ja, det där är ju till 150% en pojke".. Pappa D log så att hade han inte haft öron hade munnen gått runt hela huvudet...

Grattis till pojken :)
  • JennieJ

Åh vill bara dela med mig :) så många bebisar de kommer föddas runt mig detta år :) en vän är beräknad om 10 dagar, min kusin är beräknad 11 maj, jag 11 juni och en annan vän berätta idag att hon är gravid och beräknad i november :) Så många bebisar att lukta på :)

• JennieJ

Hej måste bara fråga en sak? Är de fler än jag som alltid är väldigt öm i magen ca 1 timma efter ni vaknat? Haft de så nu ett tag varje morgon

• JennieJ

Tack tjejer för era svar :) är mest fundersam varför jag är så öm och uppblåst på morgonen och gärna massa magknip som går över efter en stund! Idag har jag en del sammandragningar som inte gör ont utan mer obehagliga och snart ska man på resturang och efter de bio och jag hoppas de släpper snart så man får en trevlig kväll ute :)

• JennieJ

På tal om äta? Är de okej att äta jordgubbar fick höra idag att de inte var okej men personen visste inte varför? Är nämligen grymt sugen på de :S

• JennieJ

Okej okej :) med andra ord kan jag iaf nu glatt äta mina jordgubbar! Tack tjejer för era svar :)

• JennieJ

Idag kom vi i familjen gemensamt fram till ett beslut att denna lilla gosse ska ha namnet Theodor Hjärta

• JennieJ
    PIO skrev 2012-03-12 15:17:30 följande:
    JennieJ- å vilket fint namn :) kommer nog pssa er prins perfekt! Vi har nog bestämt att våran lilla tjej ska få heta Noelle. Har haft Noomi som favorit länge länge men de namnet känns lite utjatat nu. Men sen får man ju se när hon väl är född om hon verkligen är en Noelle, men ja hoppas de. Älskar namnet!!

Älskar verkligen namnet Theodor och allt börja med att jag drömde att han hette de :) åh vilket vackert namn noelle var ;)
  • JennieJ
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-03-12 15:25:28 följande:
    Fina namn till era små!

Tackar :)
  • JennieJ
    Baby1112 skrev 2012-03-12 20:22:49 följande:
    Mina fogar dödar mig. Speciellt framtill. Gick promenad i lördags och har fortfarande inte återhämtat mig. Kan man få bälte hos BM eller hur funkar det? Behöver nåt iaf, överlever inte tre månader till såhär... :/

Har oxå foglossning fram och där hjälper inte bälte, tens är inte heller helt bra då man sätter de runt om själva området detta berätta både min bm och sjukgymnast för mig. Så nu går jag på akupunktur för de är visst de enda som kan hjälpa
Svar på tråden Juni-barn