Juni-barn
Grattis till pojken :)
Åh vill bara dela med mig :) så många bebisar de kommer föddas runt mig detta år :) en vän är beräknad om 10 dagar, min kusin är beräknad 11 maj, jag 11 juni och en annan vän berätta idag att hon är gravid och beräknad i november :) Så många bebisar att lukta på :)
Hej måste bara fråga en sak? Är de fler än jag som alltid är väldigt öm i magen ca 1 timma efter ni vaknat? Haft de så nu ett tag varje morgon
Tack tjejer för era svar :) är mest fundersam varför jag är så öm och uppblåst på morgonen och gärna massa magknip som går över efter en stund! Idag har jag en del sammandragningar som inte gör ont utan mer obehagliga och snart ska man på resturang och efter de bio och jag hoppas de släpper snart så man får en trevlig kväll ute :)
På tal om äta? Är de okej att äta jordgubbar fick höra idag att de inte var okej men personen visste inte varför? Är nämligen grymt sugen på de :S
Okej okej :) med andra ord kan jag iaf nu glatt äta mina jordgubbar! Tack tjejer för era svar :)
Idag kom vi i familjen gemensamt fram till ett beslut att denna lilla gosse ska ha namnet Theodor