Juni-barn
Vad kul att du fått det beviljat. Fick du besked via post eller såg du det på fk:s hemsida?
77 dagar kvar!!!!! V 30 imorgon
Lenis21 - du har väl rätt att säga nej. Förut när en man undersökte mig så lämnade sköterskan aldrig rummet. Någon policy för att det inte ska kunna bli någon jobbig situation, bra tycker jag.
Nu är jag på lite bättre humör... Tog på mig stödbältet och dammsög. Det kommer göra ont i morgon och jag känner det redan nu men jag är nöjdare och på bättre humör iaf. Röjde och städade i köket också. Herregud, jag tror att det är all energi som man spar på eftersom man inte kan röra sig och så måste den bara ut nånstans. NU känns det iaf bättre.
Snuppis - Kan inte riktigt svara på din fråga då min mage är olika varje dag nu under graviditeten. Har ibs och min mage har sina dagar om man säger så.
Har varit hos bm idag
V30
Blodtryck: 90/60 lite väl lågt...
Hjärtslag 140 lika som förra gången.
SF-mått 29cm +5cm från förra mätningen i v.25
HB: 120
Fick även remiss för tul, aurorasamtal och förlossningsplanering samt en ny tid till läkaren som sjukskrev mig. Det är mycket nu
Alltså rädd för att föda vaginalt
Idag har jag så sjukt ont i ryggen, visste inte om jag skulle klara att köra dottern till dagis men tack o lov så gick det bra. Nu sitter jag i soffan med tens och bara försöker slappna av. Vet inte om jag har sammandragningar också, har inte haft det förut. Just nu är magen "mjuk" men den är öm. Vet inte om det kan vara för att jag varit hård i magen och inte kunnat gå på toaletten riktigt förrän nu på morgonen och att det är därför det gör ont. Bebisen lever då rövare därinne så den mår nog bara bra