Juni-barn
Ber om ursäkt att jag gnäller är bara så trött på allt just nu!! Gråter i tid å otid
Ber om ursäkt att jag gnäller är bara så trött på allt just nu!! Gråter i tid å otid
Fick inte allt för mycket info av bm idag? Men de jag fick veta är att man får behandling i början och under själva förlossningen för att undvika att de förs över på Theodor. Men som hon sa kan de bli att mvcläkaren vill behandla mig nu redan innan de sätts igång men på vilket sätt vet jag inte? Antar de är vanlig antibiotika? Blev så snurrig när jag satt där nere och tårarna kom för jag känner de finns inget stopp!! Dok måste jag berätta att hon ska hjälpa mig iaf träffa en aroma terapeut (tror de hette så) för att diskutera igång sättning men de skulle vi prata mer om på måndag eftersom jag då först vet hur de blir med snitt?
Äntligen lite positiva besked :) var på ul på speciallist mödravården och jag kommer kunna födda naturligt :) så skönt!! Och just nu vägde lille Theodor exakt 1,6 kilo
Då var man hemma från läkaren Och tappen var oförändrad men dok bara mellan 1,5-2cm så vila som fortsätta gälla! Prata även om att jag fått B streptokocker och jag får ingen behandling just nu och de pga att de kommer hinna komma tillbaka till förlossningen och för att göra bakterierna så mottagliga som möjligt för droppet som kommer då sättas in blir de ingen behandling tidigare. De som förvånar mig är att de kommer inte kollas upp här emellan om de ökat % antalet bakterier utan jag räknas som GBS positivt och inget mer! I övrigt har mina foglossningar nu ökat i smärta och jag har ont runt om och även upp i rygg och ner på baksida och framsida lår och mitt humör är fruktansvärt ostabilt! Så gode Gud kan inte april månad snabbt rulla förbi och gärna en hel del av maj oxå för orkar f*n inte mer snart
Grattis till alla er som hinner gifta er innan födelsen :) Vi skulle oxå gifta oss nu till våren men valde ställa in alla planeringar i februari pga graviditeten. Orkar helt enkelt inte med det! Dok är de nu bestämt att vi ska kombinera doppet med bröllop till hösten/vintern :) visst hade man kanske velat ha bröllop och dopp separat men då jag bor och har all mon släkt i Gbg området och gubben i Stockholm blir de bäst att ha de ihop så hans släkt har möjlighet att vara med på båda grejerna!