Juni-barn
Sweet life: ahaa så då kan det alltså va lite + och - från person till person fastän man haft sin mens eller ägglossning samtidigt?! Det visste jag faktiskt inte! :) tack! Känner mig lite klokare!
Sweet life: ahaa så då kan det alltså va lite + och - från person till person fastän man haft sin mens eller ägglossning samtidigt?! Det visste jag faktiskt inte! :) tack! Känner mig lite klokare!
Tack för all hjälp tjejer! Det är inte så självklart det här med veckor märker jag :p men då får jag vänta till januari och se vad dom säger då! Nu ska jag äntligen börja slappna av och njuta istället för att vara orolig! Sen får jag ta allt som det kommer helt enkelt :) någon som har tips på bra "min första bok" och vart man kan köpa fina såna??funderar på att göra en egen men jag skulle gärna vilja ha en fin färdig sådan oxå :)
Åh vill också slippa jobbet snart så man kan njuta av graviditeten nångång :(
har dock sjukskrivits halvtid så det är bättre än heldagar iaf!!
är inne i vecka 27 och kom på att jag inte varit aktiv här på extremt länge! Kanske dags att komma igång nu :)
kram på er alla!
Åh ja va o kolla på två lägenheter idag..måste hitta nåt snabbt för har inget boende om två månader. Känner mig sjukt stressad och deprimerad från o till.. Här var ena lägenheten ett enda stort ruckel! Ingen kommer tacka ja till den eftersom dom inte tänker renovera den inför nästa hyresgärst! Och den andra var så perfekt att alla kommer tacka ja til den så jag som ligger på 9:de plats kommer inte få den... Fan att det ska va omöjligt o få nån okej lägenhet så jag kan njuta och slapna av nångång!! :'(
Och snaaart är det vår tur!! Perfekt till sommaren :D Helt underbart!!
Blir mitt första barn och jag ser verkligen fram emot det!!
längtar till att få fixa i ordning allt för bebben :)
Förresten, några viktiga saker man bör köpa innan bebisen kommer??? då menar ja inte vagn,säng och kläder utan mer kanske saker från apoteket och sånt lite mindre självklart men som är bra att ha?? :) tips är alltid bra!
Jätte fin med klänningen ju!! :)
Är det någon som vet hur lång tid efter bebisen fixerat sig som den bestämmer sig för att komma ut? Eller finns det ingen speciell tid för det? Ska på UL imorn och se om bebisen växer som den ska eftersom ja inte går riktigt upp i min kurva o har tappat kg istället för att gå upp..känner mig så orolig! Ber till gud att bebis mår bra!!! Trycker en himla massa neråt idag o känns som bebis vill komma ut..hur länge brukar man gå o vänta med det här trycket innan bebisen faktiskt kommer ut? Någon med erfarenhet?
Någon som vet något om bebisar som är lite mindre än förväntat?
Jag va på UL idag (v.36+4) och min bebis växer tydligen inte så mycke som den borde :(
Dom säger att h*n inte avviker mycke från det "normala" och att man i säkerhetsskull ska hålla koll på att h*n växer till sig tills jag ska föda..
Så nu kommer jag få springa på UL i gång i veckan i princip tills bebis bestämmer sig för att komma ut.. nu önskar jag inget annat än att h*n stannar kvar i magen o växer till sig tills åtminstone 9 juni som ja ä beräknad till...
Alla andra värden har varit bra vad dom sett, men bebis är liten :(
någon som har erfarenhet av att allt varit bra fast deras bebis varit lite mindre än vanligt???
usch känner mig så orolig...försökt proppa i mig allt jag kan idag och hoppas på att det skulle hjälpa någorlunda...