Juni-barn
Så tänkte jag att eftersom ingen svarade dig så måste hon mena kortison tabletterna, Haha så dumt de blir ibland, Men de bjuder jag på och hoppas alla får sig ett gott skratt :)
Så tänkte jag att eftersom ingen svarade dig så måste hon mena kortison tabletterna, Haha så dumt de blir ibland, Men de bjuder jag på och hoppas alla får sig ett gott skratt :)
sweetlife, I vecka 5 försvann alla mina symptom, hade ont i brösten och sov hela tiden innan det. bokade privat vul i v 6+1, Då såg vi en liten prick och hjärtat tickade precis som det skulle, var på ett ul i måndags, och den hade vuxit och var över 2 cm och bm såg hjärtat vibrera (dock inte jag) men hon är ju utbildad och inte jag :) Och jag mår hur bra som helst, känner noll!
är i v9+4 kanske jag ska tillägga :)
;) ibland kan det bli dumt, men kul var det haha
Vecka11 idag :) i 4 års tid har jag lidit av ischias fram och tillbaka , har inte haft ont på nästan 1 år men nu har det börjat smyga sig fram igen. Usch hur ska detta gå gravid och sådan smärta, kommer bli sängliggandes , känner det på mig. När jag har som ondast kommer jag inte upp på mattorna eller över trösklarna hemma :(
Jösses dom ringde i från jobbet, skulle börjat 11, men ska nu trippa iväg för att hjälpa tjejen i våran fiskdisk, HAHA hur ska detta gå ? HATAR lukten av fisk nu. blir några spännande timmar :) Ska iofs bara gör räkmackor, men de räcker :D
När ska du dit gullgrodan ? Lycka till, hoppas inte blödningen var någon fara! men jag tror de kommer att gå bra :)
v 12 idag =) ul 25, känns som en evighet dit :O
Mågon här som börjar fundera på några namn ännu :) ?