Juni-barn
Någon mer som känner sig heldäckad av Lergigan comp? Fick det igår och har varit helt slut hela dagen. I alla fall inte mått lika illa.
Skönt att dom hjälper för dig med:)
Någon mer som känner sig heldäckad av Lergigan comp? Fick det igår och har varit helt slut hela dagen. I alla fall inte mått lika illa.
Illamåendet präglar hela mitt liv just nu. Fy tusan va jobbigt det är. V 7+3 idag så kan väl förvänta mig minst 4 veckor till av detta elände. Men den här och nästa vecka e nog dom värsta. Längtar efter att känna energi och lust över att göra saker. Träningen e helt skrotad från 5-6 dagar i veckan till 0... Skit!!!! Kämpar mig ut på promenader men det e ju inte samma känsla. Tack gode Gud för lergigan annars vet jag att jag hade spytt stup i kvarten. Nog om gnäll från mig. Syns fortfarande inget på magen men tarmarna e toksvullna på kvällen. Brösten fortsätter växa mannen har blivit lite extra pilsk utav detta...hahaha.
Sura godisar e mitt nya botemedel mot illamåendet. Tror det är för att man får bort den där äckliga smaken i munnen. Fast jag känner mig lite smått flådd i munnen:P Läste också i en gravid tidning precis att är man sugen på surt e det en tjej och på sött en kille. Har även kollat in en kinesisk tabell som visar att det e en tjej i magen..... Vi får väl se:)
på mitt vul var bebis 7+3 och mätte då 12 mm
Samma här illamåendet går upp och ner. Och tur e det. Måste säga att jag HATAR det. Alla andra symtom e ingenting, ömma bröst, molvärk, inga problem men detta illamående gör mig helt förlamad och as förbannad!!!!!!
Lider med dig. Äter du Lergigan eller nått????
Somnade i soffan kl 9 igår och sov som en stock hela natten. Gud va skönt det va. Är bättre i illamåendet än så länge, nu för tiden e det nästan värst på kvällen. Antar att det är för att man börjar bli trött då.
Annars tuffar allt på. Kändes jätte bra att se lilla luddet igår på VUL. Ögonblicket innan man såg någonting på skärmen var hemsk, men sen så dök den upp och det flimrade och bultade därinne. Total lycka!!!!!