Jag går in i v 10 imorgon....yeyyy!!! Tvåsiffrigt!!! Mitt illamående börjar lägga sig nu. Jag mår fortfarande illa hela dagen men det är inte alls lika starkt. Igår var jag hos mina föräldrar på middag och det var första kvällen på länge som jag åt och njöt av maten. Så himla skönt också att slippa laga maten själv:)
Vid mina andra 3 grav har jag mått illa till v 12 typ, men jag tycker redan att det börjar försvinna....så ännu en anledning att det kanske e en pojk denna gång (har 3 tjejer).
Var hos min BM igår och fick träffa en läkare som skrev remiss för KUB och att jag skall tillhöra spec.mödravården. Passade på att fråga om mina flytningar som varit ljust bruna i nån vecka. Hon trodde att det kom från slidan och inte från livmodern. Och eftersom jag sett ett tickande hjärta så tyckte hon att jag inte skulle oroa ig. Och som hon sa är det något annat pågång kan man ju ändå inte göra något så här tidigt för att stoppa det så det är bara dumt att undersökas och vara där å pilla för mycket.
Så nu e det KUB om 3 veckor, ska bli så kul att se hur mycket luddet har utvecklats:)
Dancia: Va skönt att höra ifrån dig, har tänkt mycket på er. Fan att det ska ta sån tid att få en MR, det handlar ju om hjärnan, tycker dom borde prioritera det. Han e ju så ung också. Styrkekramar till er.
PIO: Gud vilken natt, hoppas du får sova lite nu.
Oj långt inlägg, men bättre det än ni i BF-listan som inte skriver alls;)