Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Jag hoppas verkligen att mitt onda bara är förvärkar som avtar för jag har INTE tid att föda barn nu.....
    Men det släpper inte ont rygg å fram kraftiga sammandragningar som gör ont =( Ska äta lite glass nu som tröst å choklad kanske ;)

• lycka 4

dusch hjälpte inte ska testa å ta en alvedon nu tänkte jag.

lillagrynet. Det blir akutsnitt om det drar igång. jag får ju inte komma in i värkarbete därför blir jag lite nojjig

• lycka 4
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-17 21:15:29 följande:
    2 st Alvedon hjälper oftast mig dock inte alltid. Men så länge det inte är regelbundna värkar/sammandragningar är det ju ingen fara.
    Nä klart , vi får väl se om det klingar av annars får jag nog åka in till i morgon. Min bm vill att jag ska åka in om jag får onda sd å förvärkar just eftersom jag är snittad 3 gånger .Har tagit tablett nu.
  • lycka 4

Nu går jag å lägger mig å hoppas att värken går över, tog en 1 g Alvedon å den hjälpte inte helt.

• lycka 4

Har tvättat alla bebbe kläder för att lägga ner dom i kartong. Kommer nog packa en väska idag , har aldrig packat väskan innan men jag fick en känsla av att det kan vara bra. Känner mig inte i form idag heller, inte lika ont men ändå jobbiga sd

• lycka 4

Jag tror jag ringer in till förlossningen jag. Idag har jag inte gjort många knop alls men mina sd gör riktigt ont och kommer ofta å så fort jag bara byter posetion. Känns bättre att dom kollar kanske , speciellt som min andra hälft åker i veckan å är borta ett par dagar . Vi har ju iallfall 4 mil till förlossningen.

• lycka 4
    Pluttan skrev 2012-05-18 15:31:20 följande:
    Hoppas allt går bra. Och lycka till.
    Ja förhoppningsvis är det ingen fara alls , tack
  • lycka 4

Ska äta en pizza sen åker vi in , dom tyckte att det va lika bra samt att dom ville att jag skulle lämna en odling .

• lycka 4

Allt ok!! Vila, bricanyl tabletter. Kram på er

Svar på tråden Juni-barn