Juni-barn
Jag hoppas verkligen att mitt onda bara är förvärkar som avtar för jag har INTE tid att föda barn nu.....
Men det släpper inte ont rygg å fram kraftiga sammandragningar som gör ont =( Ska äta lite glass nu som tröst å choklad kanske ;)
Jag hoppas verkligen att mitt onda bara är förvärkar som avtar för jag har INTE tid att föda barn nu.....
Men det släpper inte ont rygg å fram kraftiga sammandragningar som gör ont =( Ska äta lite glass nu som tröst å choklad kanske ;)
dusch hjälpte inte ska testa å ta en alvedon nu tänkte jag.
lillagrynet. Det blir akutsnitt om det drar igång. jag får ju inte komma in i värkarbete därför blir jag lite nojjig
Nu går jag å lägger mig å hoppas att värken går över, tog en 1 g Alvedon å den hjälpte inte helt.
Har tvättat alla bebbe kläder för att lägga ner dom i kartong. Kommer nog packa en väska idag , har aldrig packat väskan innan men jag fick en känsla av att det kan vara bra. Känner mig inte i form idag heller, inte lika ont men ändå jobbiga sd
Jag tror jag ringer in till förlossningen jag. Idag har jag inte gjort många knop alls men mina sd gör riktigt ont och kommer ofta å så fort jag bara byter posetion. Känns bättre att dom kollar kanske , speciellt som min andra hälft åker i veckan å är borta ett par dagar . Vi har ju iallfall 4 mil till förlossningen.
Ska äta en pizza sen åker vi in , dom tyckte att det va lika bra samt att dom ville att jag skulle lämna en odling .
Allt ok!! Vila, bricanyl tabletter. Kram på er
Det är rå mjölk!!