Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

håller tummarna för er tjejer verkligen .

• lycka 4

Godmorgon tjejer , grattis alla nya bebbar. 8 dagar kvar idag till mitt snitt, känns galet :)

Uddabus!! Jag hoppas verkligen att du får snusa bebbe snart

• lycka 4
    HeavyD skrev 2012-06-18 08:23:04 följande:
    God Morgon!

Hade regelbundna värkar i natt med 3-4 min mellanrum som avtog efter fyra-fem timmar. I morse kom det lite rosablandade flytningar och så molvärk. Nu kanske det är på G...
    håller tummarna för det
  • lycka 4

Uddabus!! Bra att du ringde och bra att du fick komma. Håller mina tummar blåa för att du får ditt mirakel inom kort

• lycka 4

Jätte stort grattis Uddabus :)
    Missförstånd håller tummarna för att det är på g .

Här är det nedräkning som gäller. Sista onsdagen som 3 barns mamma. shit jag börjar bli sinnes sjukt nervös.
    Jag har ju varit lite inne på att sterilisera mig vid detta snitt och har nu fått klart för mig att det faktiskt funkar fin fint fast man sover , men det verkar inte bli något med det då mannen min inte vill att jag gör det , han tror att kvinnor behöver känna att dom fungerar (sötnos)

Jag hoppas verkligen att det stämmer att k 77 på huddinge bara har familjerum för jag vill verkligen att vi ska vara kvar båda , jag är i stort behov av att vara ifred efter att jag gjort mina snitt och vill hellst hem så fort som möjligt .

• lycka 4

Rocketqueen !! Alla mina tankar till dig idag, det är en fin dag å få barn på kram

• lycka 4

Glad midsommar till er alla fina mammor och alla blivande , Jag ska vagga mig  iväg till Hågelby =)

• lycka 4

Tjejer !! Idag är det dags för inskrivning på huddinge sjukhus. Ska vara där 11:25 sen är det hem för att fixa det sista och imorgon bitti kl 07 är det dags att infinna sig =)

Är sjukt nervös å har inte sovit många timmar i natt .
    Helt galet att den här resan är över , nu kommer jag aldrig mer ever att ha en växande mage , känna sparkar , må illa å ha krämpor.
    Började fundera i går över hur det kommer att kännas att vara mamma till fyra? , fick lite ångest och undrade om min tid kommer räcka till alla ? Men det är klart den gör , ominte annat så får man tiden att räcka.

Ho ho jaja dags för lite frukost .
    Kram på er underbara tjejer .

• lycka 4

Om en liten stund far vi in å föder barn :) jag snittas vid lunch kram

• lycka 4

Vännen åk in om du känner att det är jobbigt, dom kan inte tvinga dig att vara kvar hemma.

• lycka 4

Jag har fyra nu å jag hade bestämt att detta va den sista. Nu fick jag ju veta efter snittet att min livmoder är för tunn för att klara en grav till så nu kan jag inte ändra mig ;)

Svar på tråden Juni-barn