Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barn

Jag fick förklarat av både spec läkare o sjukgymnast att det hänger ihop med foglossningen...

Jag har vissa övningar som jag gör men det hjälper sådär..

Jag har märkt att när jag är igång för "mycket" så kommer det... Kan inte bära något tyngre alls längre... För då kommer det som på posten...

Svårt när man har häst bara så ibland när jag fixar sj i stallet så måste jag ju ta lite... Annars använder jag skottkärran till det mesta...

• Uddabus

Ibland blir jag bara arg... Visst att dem hör massa oro från olika gravida men det innebär ju inte att dem får vara nonchalanta...

Dem kunde bara sagt att om du är jätte orolig så kom in så ska vi kolla på dig... Eller ring din bm idag o få akut tid till henne så hon får kolla dig o om på hennes inrådan åka in till bb osv...

• Uddabus

Klart det är tillåtet... Har man ont eller har det jobbigt så är det väl så???

• Uddabus

Har idag varit iväg på mvc... Vi kom överens om att inte väga mer nu eftersom jag blir så stressad osv av viktuppgången...

• Uddabus

Så nu är jag hemma o kan vila en stund... Fullt upp hela morgonen o förmiddagen...

Hb 118
    Glukos 5.4
    Sf mått 28

Fosterljud 146
    Blodtryck 105/60

Hämtat en baby to be box idag... Så mysigt det är... Dags att börja boa ordentligt nu...

• Uddabus

Magnesium brist ger kramper Bl.a.... Därför man ska äta bl.a. Banan...

Magnesium tabletter äter jag för rastlösa ben ... Som är som småkramper i muskler osv...

• Uddabus

Ang avnavling....

Jag tänker som så att mitt barn går först o sen kan dem få göra som dem vill med moderkaka osv...

Mår mitt barn bäst av sen avnavling vilket jag kommer att trycka på så är inte valet svårt för mig...

Jag ger självklart till behövande osv men mina barn o min familj går först...

Ungefär som att ge bort all sin mat o alla mina pengar till behövande så mina barn får svälta osv nä det är inte okej för mig...

Däremot om man lever utan barn osv så får man göra som man vill med sina pengar o mat osv...

• Uddabus

Kan man få... Sammandragningar vid orgasm...

Men kanske inte vansinnig smärta...

Svar på tråden Juni-barn