Juni-barn
Har varit lite frånvarande i skriveriet nån vecka men har läst ikapp allting. Grattis till alla fina bebbar. Härligt att dom äntligen får börja titta ut nu och att det inte är för tidigt.
Vecka 37 nu och magen har om möjligt sjunkit ännu mer. Har mycket sammandragningar när jag rör mig som verkligen börjar ta i nu. Men jag trptsar dom och är igång som vanligt. Går en morgon och en kvällspromenad och så har jag börjat gymma lite för att få tillbaka lite styrka. Så himla skönt.
Total viktupppgång nu 8-10 kg och det e mest vatten nu på slutet för mina anklar ser inte riktigt ut som dom ska. Tycker även att vaderna är fylligare.
Jag känner mig helt sjukt pigg sen den senaste veckan. Har städat överallt, tvättat all tvätt. Rensar ur i alla vrår inför husflytten nästa år.
Ska lägga upp en massa saker på blocket, mest för att folk ska komma å hämta så vi slipper köra en massa till tippen.
Kanske är för att jag varit tvungen att vara så stilla som jag knappt kan sitta en sekund nu.
Har en foglossning som fortfarande sitter i men tycker att det lättat lite sen han fixerade sig.
Dock har jag samma som Uddabus skrev, att han krafsar och vrider med huvudet så jag tror jag ska bli tokig ibland.
Oj nu blev det långt märker jag. En fråga bara, min tapp e ju kort ca 1,5 cm betyder det att jag har en liten slempropp då också????