Inlägg från: Sweet life |Visa alla inlägg
  • Sweet life

Juni-barn

MissFörstånd skrev 2012-06-19 09:29:27 följande:
    Bf+10 så jag hoppas ni håller på mig också!
    Håller tummarna så dom blir blå för er alla som gått över tiden!!
  • Sweet life

Idag ska vi shoppa inför midsommar. Vi kör på som om det här inte finns för att jag inte ska bli helt galen! Så jag ska gå runt på vårt stooooora coop och hoppas på att det sätter igång nått..

• Sweet life
    Bumman79 skrev 2012-06-19 15:57:04 följande:
    Ja det nya stället det var ju fräscht ju...
    Ja, verkligen! Och det är ju bara 500 meter hemifrån så vi tycker det är toppen.. Det blir nog kanske dyrt varje gång man åker dit eftersom man måste passera deras fisk och delikatessdisk för att ta sig in i butiken..

Hur gick ditt ultraljud? Eller var det inte idag?
  • Sweet life

BF+1 och känner verkligen ingenting!

Har fixat med blommorna ute så här på morgonen. Fick sova heeeela natten i natt utan att ens behöva gå upp och kissa. Vaknade till en gång för att vända på mig... Så en förlossning nu när jag är utvilad gör ingenting faktiskt!

• Sweet life

BF+2 och barnmorskebesök avklarat!

BT: 128/80
    Hjärtljud: 140
    SF-mått: 37-38
    Huvud neråt, rörligt fortfarande
    Urin: Ua.

Fick ny tid för kontroll och bokning av ingångsättning om en vecka.. Hoppas verkligen att bebis kommit då!!

• Sweet life
    sanna87 skrev 2012-06-21 13:59:16 följande:
    Fuskigt att du bara behöver vänta en vecka på ny kontroll. här får vi vänta två veckor :( men hoppas ju såklart inte behöva vänta tills dess. 
    Ja, kommer vara 41+3 då och det är den tiden man i sthlm gör en bedömning och sen bokar igångsättning till 42+0...
  • Sweet life

Här började slemproppen lossna igår.. När jag var upp på toa vid sextiden och torkade mig så hade jag en brunröd slemmig flytning på pappret och sen dess har det kommit brunt slem varje gång jag vart på toa i varierande storlekar.. Molvärk har jag också av och till, men inget mer...

BF+4 idag!

• Sweet life

Ibland vill jag bara kräkas på biomammor som bryter sina löften 1 dag innan...

Nu har vi ingen barnvakt ifall förlossningen drar igång under veckan som kommer.. Så det blir väl så att jag får vara ensam på förlossningen....

• Sweet life
    MarieG81 skrev 2012-06-24 12:49:06 följande:
    Nu äntligen har lilla Ella kommit! Kom till världen 7.25 i morse, 3415g och 50 cm lång. Allt har gått bra och hon är helt underbar!
    Grattis till er tjej!
Svar på tråden Juni-barn