Juni-barn
Vid första stack det till något fruktansvärt ett tag...vid andra gjorde det mer eller mindre ont...känns nästan som att nåt hände därinne. Hoppas på det!
Vid första stack det till något fruktansvärt ett tag...vid andra gjorde det mer eller mindre ont...känns nästan som att nåt hände därinne. Hoppas på det!
www.niomanader.se/raknautvikt.asp?
Här kan man räkna ut hur mycket man ska gå upp under sin grav. Tar det med en nypa salt men kul å kolla.
Min mage har under natten sjunkit ännu mer, trodde inte det var möjligt. Har riktiga förvärkar som verkligen känns men dom e inte ens i närheten av regelbundna. 38+4 idag
!!!!!
Ska ta en härlig långpromenad i stan och kanske shoppa nått roligt
!!!!
Lycka till Cataleya!!!!! Snart får du hålla din bebbe
Fy va hemskt du har det Cataleya....att det kan vara så långdraget innan det drar igång men ändå så smärtsamt. Helt värdelöst ju när man ligger mitt emellan och varken får komma in eller klarar av det ok hemma. Men det kan inte vara mycket kvar nu. Tänker på dig, kram!!!
Grattis till bebis Elvismamma och skönt för dig Jennie att allt var bra ändå. Jag skulle bli livrädd om något inte stod rätt till när bebis kommit ut.
Här är det förvärkar som vanligt men väldigt oregelbundet och jag har bara svag molvärk mellan dom så ingenting att klaga över. Slemmisen släpper helatiden, det som känns värst är nästan trycket neråt. Det trycker på som satan ibland, blir nästan rädd att han kommer ut. Vet ju inte om jag är öppen överhuvudtaget vågade inte be bm kolla i fredags eftersom jag bara var i 38+3.
Längtar efter bebis samtidigt som jag är lite nervös för förlossningen. Men åh va skönt det ska bli att bli av med denna mage.
Lillagrynet: lycka till, åh va bebisar det ploppar:) Själv har jag en jätte konstig känsla i kroppen och jag mår illa. Inte som magsjuka utan på nått annat vis. Typ hungrig samtidigt. Ja ja ska hitta på nån middag och sen fotboll för hela slanten:):)
.
, så inget mer sånnt tills bebis är här.Pojkarnasmamma: tänkte precis på dig. Gud va skönt, hoppas allt gick snabbt och smidigt:)