Juni-barn
Klart att graviditet inte är en sjukdom men det tillför ju olika saker som man inte skulle känna annars . Alla trådar, förhoppningsvis, ska vara öppna och man måste få gnälla lite även om det är av världens bästa anledning.
Klart att graviditet inte är en sjukdom men det tillför ju olika saker som man inte skulle känna annars . Alla trådar, förhoppningsvis, ska vara öppna och man måste få gnälla lite även om det är av världens bästa anledning.
Har ni fått lov att börja med mammakläder, speciellt byxor? Mina byxor klämmer mkt på magen men det känns nästan fjantigt tidigt.
Tove - nu blir jag jättenyfiken, hur gammal är du?
Tove - aha . Jag är 27 och var 23 när jag fick dottern. Känner massa unga mammor och de är precis som vilken mamma som helst
Här får vi bara rul i v.17-19och det känns superlångt bort så så länge orkar vi nog inte hålla dt hemligt. Men jag tror att vi kanske ska berätta om en månad eller typ i v.11 för då ska vi åka bort med min mamma och hennes sambo och några av våra bröder så det känns lite kul att berätta då
Jag är också frusen, mer än vanligt. Jag fryser oftast men nu är det trinde mkt. Har precis lagt mig och har vetekudden under täcket
Lillsnurr - ja man är osäker trots att man vet .
Ntme - tänker på dig!!!!
Fipochi - usch! Hoppas det inte är ett mf.
Trist för er som mår illa, men jag tycker det känns lite lättare med alla symptom när man vet varför .
Jag har fortfarande väldigt ömma bröst och är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. V7 för mig
Braids - jag är sjukt trött hela tiden, men om jag tänker på när jag väntade dottern så minns jag ingen trötthet så det är nog väldigt olika.
Igår sa en kompis att jag nog inte ska ha tighta tröjor mer ;), senare på dagen höll sambon med . Alltså om jag inte vill att alla ska veta än
Håller tummarna för alla här inne och extra för er som ska på vul.