Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

Ja88- ja , jag ska börja praktiken v 11 på
    Älderboende, men jobbar som vikarie på hemtjänsten då jag orkar å inte har för mycket i skolan, jobbade på serviceboende innan jag fick mitt första barn å då orkade jag nästan hela graviditeten, men har jobbat idag önska imorgon men har haft det jobbigt med kroppen idag, bara efter en dag, sp man blir orolig hur den ska hålla i 4 veckor.

• gizmolarson

Jag har inte haft någon bedöving i mina förlossningar men däremot en varm, blöt handduk mot rumphålet å det kan jag rekomendera stark.. Mycket skönt

• gizmolarson

Jag har inte haft mjölk i mina tuttar innan förlossningen med nån av mina två flickor men sen har det då funnist för en hel arme..

• gizmolarson

Kanske dum fråga men kan man läcka vatten? Alltså vatten man samlar på sig? Är fuktig runt vristerna hela tiden.. Å jag har samlat på mig mycket vatten..

• gizmolarson

Å jag stortjöt igår när min 4 åring sjöng bockarna bruse.. Var så gulligt sp först kom det glädjetårar i mängder sen när hon gått vidare för att sjunga för sin pappa så började jag att stortjuta..

• gizmolarson

Pust å stön.. Flåset är totalt väck.. Bäddade nyss sängen men måsta lägga mig i den direkt efter för jag blev helt slut..

• gizmolarson

Hemmamorsan- väntar på mitt schema som jag hoppas får till veckan så jag kan planera in en ullaredsresa

Svar på tråden Juni-barn