-
Ska bli rolig att se när vi får våra bebisar eftersom vi har samma bf datum :) Här börjar det nog kännas som det händer någonting iaf, men det lär nog dröja minst en vecka till innan det är nåt på g. Har lite molande ont som många här verkar ha och sånt, ibland vaknar jag på natten med lite värkar men dom går snart över.LillSnurr82 skrev 2012-06-02 20:38:44 följande:Så där nu är bb-väskan packad. Bara toalett grejer och kläder till mig som ska packas. Men det gör jag nog när det är på g typ. Har skrivit en lista så har ja för ont så kan mamma eller min sambo packa åt mig efter listan :) Usch i dag är annars en skit dag.. Vill inte vara med längre!! Irriterad på allt och alla.. En dag när alla är dumma i huvudet oxå..skit! Skönt eller bra att det känns lite bättre i alla fall pojkarnasmamma85 Även fast du kanske hellre vill att det sätter fart ordentligt.. Jag har fått för mig att jag kommer föda på måndag, ingen aning om varför.. Får se om jag får rätt.. Är då i vecka 39(38+0)
-
Jag lever numera på cornetto jordgubb, och det måste vara otroligt nyttigt, för mina blodvärden var toppen nu från att ha varit lite halvdåliga förut ;) Man verkar gå ner i vikt av dom oxå, så den glassen rekommenderar jag varmt till alla :) Min bebis är inte fixerad, jag känner ingenting som kan antydas till att nåt skulle vara på g heller...bf den 17 juni. Men det var ju längesen man mådde så bra som man gör nu så hon får gärna stanna där ett par veckor till :)
-
Men fy, stackare!!! Hoppas det går över snabbt..Dancia skrev 2012-06-09 13:37:46 följande:Mina värsta farhågor besannades igår kväll. Vi har åkt på magsjuka!! Och detta mitt i allt med järndropp och inbokat besök för hinnsvepning och bedömning av igångsättning på måndag :(. Jag orkar absolut inte gå gravid mer men jag vill absolut inte föda när vi är sjuka eller fortfarande smittobärare här hemma. Jag har inte blivit dålig än men det känns som att det är på gång, och detta i samband med att förvärkarna ökat enormt under dagen :(.
-
Här händer det ingenting, ingenting, ingenting....:) Vissa dagar är jag ute och rider och fixar med hästarna och far som 17, och andra dagar tar jag det jättelugnt, kära bebis verkar inte tycka att det spelar så stor roll vad jag gör, hon ligger och skvalpar runt och har ingen tanke på att lämna havet och bubblan än på ett tag ;) Själv börjar jag faktiskt riktigt längta efter henne så jag tycker att hon kan visa en liiiiten antydan på att vilja komma ut iaf....men men... till dess ska jag försöka njuta av ledighet och graviditet, det är ju sommar och allt :) Hoppas alla får en jättebra söndag :)
-
Första riktiga förverkarna igår sent på kvällen, inget roligt alls, speciellt när dom inte verkar betyda nåt som sagt, när man läser här ;) Efter 3 timmar gick dom över iaf och sen har man sovit som en stock. Vecka 40 i morgon :)
Grattis till nya bebisar, och vad duktiga alla är som kämpar på med värkar hit och dit, fick verkligen känna på hur jobbigt det är igår..... -
Grattis :)PojkarnasMamma85 skrev 2012-06-11 09:59:18 följande:Kikar bara in lite snabbt och meddelar att vår älskade lilla Harry kom till världen igår! :)
-
Så har man varit ute och ridit en sväng, känns som jag kommer vara gravid resten av mitt liv , känns ju ingenting...tänkte att lite hoppande och skumpande kunde göra sitt till men tydligen inte ; ) Längtar ju efter min lilla bebis:)
-
Tack, kan vara bra att tänka på, tror nämligen livet i magen helt har vuxit fast ;)gizmolarson skrev 2012-06-11 12:41:22 följande:Ni som går å väntar på att bebis ska komma å känner er ledsna för att nii inte känner av att nåt är på g så kan jag tala om att jag har bara känt av nåt några timmar innan mina 3 har kommit så ni vet
Grattis till alla er som fått bebis nu.. -
Jag är i stallet om dagarna och fixar med hästarna, umgås med vänner och är nog allmänt som vanligt. Men man blir ju helt slut när man håller igång för mycke, just nu försöker jag "hålla igång" för mycket så den lilla kan tänkas poppa ut nån gång...känner på mig att jag kommer gå över tiden rätt länge....
-
Jag är verkligen tacksam över det, lever som vanligt men är livrädd för förlossningen, usch, vågar verkligen inte föda barn, men jag antar att man inte har något val när dagen kommer ;)Bumman79 skrev 2012-06-12 17:56:57 följande:Å vad skönt att kunna leva som vanligt nästan....*lite avis* ;). Meeen snart så kanske det blir bättre om några veckor...