Juni-barn
Lucias Cesar: så började det på mig, det sipprade först jättelite och sen efter ett tag knäppte det till och resten kom. Så det kan nog vara vattnet.
Lucias Cesar: så började det på mig, det sipprade först jättelite och sen efter ett tag knäppte det till och resten kom. Så det kan nog vara vattnet.
Grattis Havsljungfrun !!!!!
Uddabus: 17 dagar är lång tid men som det sas tidigare så växer ju inte bebis lika snabbt på övertiden så den kanske inte är så stor. Men jag kan också tycka att dom kanske borde kolla ordentligt nu så att du får veta och kan slappna av inför förlossningen. Tänker på dig och håller tummarna att det blir en bra förlossning...typ NU!!!!!
Sweetlife: skönt att allt var bra, fy ja blev lite orolig.
Lucian Cesar: Dramatiskt minst sagt men med ett lyckligt slut, Grattis i massor!!!!
Uddabus: äntligen!!!!!!! Ut med dig nu busunge!!!!!!
Lycka till Uddabus, hoppas du får en bra förlossning. ska tänka på dig!!!!
Lycka till också alla ni andra som är på g. Jag hade som sagt inte haft minsta känning innan mitt vatten gick. Inga speciella förvärkar eller nån slempropp att tala om. Och poff bara så var bebis här på mindre än 1 1/2 timme. När som helst nu tjejer....kämpa på ni e skit duktiga!!!
Lycka till Heavy D!!!!
Grattis Strumpilumpan, jätte söt tjej
GRATTIS UDDABUS!!!
Hur lång tid tog det???? Stor och fin var han, tur att du inte gick sönder.
Grattis till dom nya bebbarna:) och håll ut Bumman och ni andra som ännu inte fått.
Grattis Polarlantis, min första tjej vägde 4200 och var 54 lång och hon kom ut med en knuten näve vid tinningen, blev också långt krystskede. Busiga bebbar. Tur att du klarade dig bra ändå och inte sprack bakåt så att säga. Det andra läker ju bra och kommer inte märkas.
Grattis till dom nya bebisarna, kämpa på ni som är kvar :)