-
Vi köpte en annan på Gekås, vi visste inte riktigt om vi kommer att behöva en så vi köpte en billigare men jag har för mig att Aventen var riktigt billig där, minns inte hur mycket men jag reagerade på priset iaf. Överlag är det mycket som är löjligt billigt där. Jag köpte en annan grej där, en såndär dockningsstation till iPhone också från Philips för ett par hundra billigare än vad jag har sett den nån annanstans så det är nog inte omöjligt.LillaGrynet skrev 2012-05-20 21:45:47 följande:Hej tjejer: Ingen av er som köpt en Philips avent babyvakt på Gekås och vet vad priset var på den? Fick tips om den av en bekant som sa hon trodde hon gett ca 400 kr.. Men kan inte hitta den på nätet nånstans under 699-900kr.. Kan den verkligen vara Så mkt billigare på gekås... -
Hat ökat ytterligare ett kilo sen igår. Antar att det är vätska som sagt. Har totalt gått upp tre kilo bara i helgen och nu tycker jag själv att det syns i ansiktet att jag svullnat. Ringde min bm men hon har semester fram tills onsdag... Känns lite overkill att ringa till förlossningen för att man är svullen tycker jag...
-
Du får jobba extra hårt med att få i dig järn genom kosten. Ät massor med spenat, ärtor, jordgubbar, torkade aprikoser osv.
-
Dancia: Och blutsaft! Det brukar funka även om man inte kan ta vanliga järntillskott.
-
Åh tänk om det är sant! I så fall kommer min bebis på torsdag! *Lever precis lika mycket på hoppet som du*MissFörstånd skrev 2012-05-21 18:13:23 följande:Hahahahaha! Det hade jag glömt, så klockren!!!
Dancia - Blodpudding, om du tycker om det och juice.
Jag kan knappt gå sen jag var hos bm imorse. Efter att hon kände hur bebisen låg med huvudet så gör det sååå förbannat ont i blygdbenet/fogen någonstans. Träffat flera stycken idag som sagt att 14 dagar efter fixering brukar bebisen kika ut, det behöver absolut inte vara sant men det skulle innebära nu på lördag
.
*Lever på hoppet och griper efter halmstrån* -
Stämmer bra gammelmamma, jordgubbar innehåller massor av järn så moffla i dig med gott samvete
-
Jag gjorde en ny tråd som heter Juni-barnen. Kan tyvärr inte länka eftersom jag sitter med mobilen, nån annan kanske kan? Annars finns den längre bak i tråden.
Jättemycket grattis till dig! Jag är såååå avundsjuk
-
Pluttan: Jag vet precis hur det känns :-/ Brukar frysa in vatten i halvliterspetflaskor. Dessa sitter jag med på magen bland annat. Det svalkar lite iaf
men emellanåt känns det som att man ska svimma av värmen tycker jag. Tur att det snart är över... -
Idag går jag in i b.39 (38+0) och det är exakt två veckor kvar till bf. Men det är heeelt okej för mig om bebis vill titta ut till helgen
Idag är än så länge en bra dag. Fick sovmorgon. Bebis gjorde sitt bästa för att väcka mig men jag lyckades somna om och sov till halv elva!
minns inte ens när jag sov så länge sist
Bara det gör ju under för humöret. Och vikten har gått ner ett kilo så det verkar som att svullnaden börjar rätta till sig litegrann. Visst jag är fortfarande svullen men nu är det mer "normalt". Sommarväder på det och det blir en bra onsdag
-
Baby: Jag kände tydligt när bebisen fixerade sig. Och det var precis som du säger, rejält tryck neråt som nästan gjorde ont och det liksom strålade ut i ljumskarna. Så förhoppningsvis slipper du mer krångel nu