Juni-barn
Dock började slemmisen lossna nu när vi kom hem! :)
Konstigt det där med järnvärden, jag har alltid legat på runt 100 och behövt järntabletter vid varje mens osv men nu när jag är gravid ligger det stadigt på 140. Och då äter jag inga tillskott alls, möjligtvis mer järnrik kost. Måste vara blödningar som spökar till det för mig i vanliga fall...
Idag har varit en konstig dag. Har gråtit flera gånger idag utan att egentligen vara ledsen. Och inte sådär jättemycket gråt heller utan har typ pratat sol vanligt medan tårarna forsar. Konstiga hormoner...
Jag vill också veta mer om slemmisen. Jag är så fundersam om det är delar av den jag har stött på. Tre gånger har det hänt nu att jag har sett något som nästan ser ut som en stor snorloska fast mer vit. Och jag har inte haft några flytningar varken innan eller efter utan det har kommit som en överraskning, kan det kanske vara delar av slemmisen? Ni som vet att er har släppt, hur har det sett ut? Jag vill så gärna slippa gå över tiden för mycket så jag letar efter alla tecken... På onsdag är bebis helt färdigbakad och då får han gärna komma om han vill. Eller, jag har väl egentligen inga större problem med tanken på att gå över tiden, men jag vill verkligen, verkligen slippa bli igångsatt, det har blivit min stora noja nu. Behöver jag bli igångsatt får jag nämligen inte föda där jag vill för dom gör inga igångsättningar där utan då måste jag vara på mitt andrahandsalternativ vilket jag inte alls är särskilt sugen på.
Åh vilken bra dag
Magen har sjunkit rejält nu vilken gör under för mitt humör, det blir sååå mycket lättare att sova på nätterna. Och sen han fixerade sig så blev foglossningen mycket bättre också. Äntligen börjar allt kännas lite bättre. Dessutom är det strålande sol och jag har en toppendag planerad, nu ska jag iväg och äta brunch med en god vän och sen ska vi på bio efter. Äntligen lite livskvalité