Juni-barn
I dag ska det inhandlas kiwi, päron och frökusar.
Tack för tipsen tjejer
I dag ska det inhandlas kiwi, päron och frökusar.
Tack för tipsen tjejer
Vagn har jag inte funderat på så mycket ännu men just nu lutar det åt en Bozz Allround syskonvagn. Främst för att storasyster som kommer att vara två år gammal ska få åka framåtvänd medans bebis ligger mot mig.
http://www.jollyroom.se/varumarken/a-d/bozz/bozz-allround.html
Sweet life - Jag lider så med dig. Jag förstår inte hur din sambo tänker och vilket fegt tillvägagångssätt, att skicka ett mail när du är hos din mamma. Om han nu är så arg på dig för att du går vidare med graviditeten, hur arg skulle du inte vara på honom om han tvingade dig till en abort? Tänk på hur DU själv vill ha det, det är du som ska leva med ditt beslut vad du än beslutar dig för så låt inte honom ta beslutet åt dig. Massor med kramar!
liljan o loppan - Håller tummarna för att allt är okej med bebis och att det inte är någon infektion det handlar om. Kram
Grattis till fler lyckade UL
Visst är det en härlig känsla att få se sin lilla bebis. Jag har tid för RUL den 3 januari och som jag längtar och räknar dagar. Efter RUL ska vi även berätta för omvärlden att våra tjejer ska bli storasystrar.
Eftersom jag älskar att läsa bloggar och speciellt gravidbloggar just nu så tänkte jag passa på att fråga om det är någon här som bloggar och vill dela med sig av sin blogg? Jag bloggar inte själv men älskar att läsa andras bloggar
1: V 40+4 3795 g 50 cm
Från regelbundna värkar till förlossning 24 h varav 16 h på förlossningen.
2: V 38+6 3240 g 49 cm
Från regelbundna värkar till förlossning 4 h varav 1 h på förlossningen.