LillSnurr82 skrev 2012-05-11 20:14:03 följande:
Åh sög inte så där, min dotter kommer vara 1,5 år när liten kommer.. Hoppas det går bra ändå :) Usch i 2 dagar har magen vart stenhård med en tryckande känsla ner. Hoppas INTE liten tänker komma nu.. Minst en vecka måste hon/han stanna..
Haha, nej men det var bara lite knepigt ibland :). Jag ser ändå många fördelar med att ha fått dem tätt :). De leker väldigt bra tillsammans och vill aldrig vara utan varandra :). Det var mest den allra första tiden när lillasyster var en liten bebis som kunde vara lite svårare än när man fick första barnet.
Vilken vecka är du i nu? Hoppas din bebis vill stanna någon vecka till iaf :).
Jag har känt ett jobbigt tryck neråt varje gång förvärkarna kommer de senaste dagarna och de kommer ofta. Dock tror jag inte det är på G för mig på några veckor ändå eftersom jag trodde att dottern skulle komma tidigt p.g.a mycket förvärkar och ändå kom hon inte förrän 5 dagar innan BF och jag är bara i vecka 33+5. Men hoppas iaf att jag får lite tidigare eftersom man inte vill gå med dessa smärtor speciellt länge till :(. Vi verkar vara många i denna tråden som har mycket förvärkar/molvärk och tryckkänsla. Då är vi iaf många som förstår varandra :).