• Pepita

Juni-barn

Idag var jag på inksrivning, skönt att ha kommit såhär långt. Sist blev det tyvärr ingen inksrivning. Jag pratade med min bm som för övrigt var hur bra som helst.

Talade om för henne att vi kände oss oroliga då vi har ett mf bakom oss och att vi gärna skulle vilja göra vul. Hon gick då in på sin dator för att titta när vi kunde få tid. Vi kunde inte få någon tid förns om 2 veckor.

Då hon tyckte att det var för lång tid för oss att gå runt och vara oroliga fick vi gå in med en gång och göra ett vanligt ul. Och efter ett tag så kunde vi se ett litet hjärta slå.... Åhh, vilken lycka! Även om det är lång tid kvar till vecka 12 så vet jag att allt är bra just nu iaf. och kan känna mig lite lugnare.

• Pepita
    Zvartaliljan skrev 2011-10-27 11:26:19 följande:
    Vul idag i v.8+4 och läkaren konstaterade en ofostrig graviditet GråterGråter
    För säkerhets skull skulle vi avvakta 2 veckor och göra ett nytt vul innan skrapning. Men han hade inte mycket hopp och därmed inte jag heller Gråter
    Fy, vad hemskt! Hoppas verkligen att läkaren missat din lilla. Du kanske inte är så långt gången som du  tror. Håller tummar å tår för att allt ska se bra ut nästa gång du ska ditt
  • Pepita
    Dancia skrev 2011-10-27 20:06:42 följande:
    Vad skönt Pepita! Grattis :)
    Tack
  • Pepita
    Moa Li skrev 2011-10-28 00:58:13 följande:
    Pepita, åh, då har vi båda fått se ett pickande hjärta idag. Har fortfarande den underbara känslan kvar i kroppen. Nu är det bekräftat och tankarna går till datorskärmens bild och det är fantastiskt att veta att det finns ett växande hjärta inuti mig.

Grattis! 
    Ja, visst är det helt underbart. Så glad att jag fick se det igår. Hade inte alls förväntat mig att få se hjärtat.

Grattis själv Vilken vecka är du i?
  • Pepita
    lycka 4 skrev 2011-10-28 07:09:39 följande:

Morrn tjejer !!! Mår illa blääää samt att molvärket har kommit ajajaja , Men samtidigt är det lite små mysigt med alla symtom =)

Även fast det här blir min fyra så tycker jag det känns som första gången man är gravid hahah knasigt =)

Eftersom det här är mitt absolut sista barn så ska jag verkligen njuta nu

Hur mår ni ?

Jag mår bra idag med just nu iaf. Har mått oförskämt bra de senaste 4 dagarna

Det gäller alla här inne tycker jag oavsett vilket barn i ordningen det är. NJUT! Speciellt sen när barnen kommit ut. Njut av dom medans ni kan. De växer så fort och rätt var det är så vill dom inte vara med en.... Så stanna upp och ta vara på alla stunder. Låter som någon harmoni mentor haha men det är väldigt lätt att glömma bort det ibland i all vardagsstress.

Ha en härlig dag!
  • Pepita

Virvel: Fy så trist att du fått en sån dålig läkare. Om det växer i magen så kan de ju inte bara ta bort det. Fattar inte hur de tänker. Hoppas verkligen att det går bättre nästa VUL å att din lilla mår fint.

• Pepita
    Lina007 skrev 2011-10-29 09:30:10 följande:
    Jag glömde ju skriva att vi även blev framflyttade tre veckor! Så som jag har trott så har vi under veckan varit inne i vecka 6. Men enligt läkaren igår så är vi inne i v. 9. :O
    Blev något paff för då har jag inte alls lika stor koll på när det kan ha skett. :P
    Skönt och bli framflyttad
  • Pepita
    Gullgrodan skrev 2011-10-29 10:07:49 följande:
    Själv blev jag tillbakaflyttad 3v, inte kul.

Lustigt att det kan vara så olika. Trist att bli flyttad tillbaka. För min del verkar det stämma ganska bra med FL uträknare hittills iaf.

• Pepita

fröken01: Hur har du mått nu? mår du fortfarande bra? Jag kände av illamåendet igår kväll men väldigt svagt.

Svar på tråden Juni-barn