Dullidutt skrev 2011-11-10 08:46:17 följande:
Tänk på att vara försiktiga med ytterkläder till barn om ni åker till Ullared. En del av deras "bra" overaller håller varken kylan eller vatten borta, och då får man ju köpa nytt. Jag köpte regnkläder där som läckte in i alla sömmar. Men vanliga kläder är väldigt prisvärda där!
De fleecefodrade regnkläderna är i alla fall bra!
Sweet life skrev 2011-11-10 08:49:05 följande:
Nu har jag bestämt mig. Jag behåller det här barnet oavsett om jag har han med mig eller inte... Så jag lär ju börja leta bostad nu då....Min åsikt är att man får vad man betalar för... Jag har redan bestämt vad jag ska ha för vagn, men jag kommer troligtvis inte köpa den ny då andrahandsmarknaden är sååå stor och det finns nästan nya vagnar för en bråkdel av nypriset...

Heja dig!!!! Kram
PIO skrev 2011-11-10 06:01:46 följande:
Jisses amalia! Har knappt sovit inatt. O när ja väl somnat kommer vår 5 åring in o lägger sej mellan oss. Blir trångt som fasen men ja lyckas tillslut somna om. Vaknar strax efter tre igen av att sonen kissat i sängen. Gaah upp o byta lakan, duscha av sonen o sen ett nytt försök att sova. Men nej! Sonen vägrar utan är vaken tills pappas klocka ringer o dom har nyss åkt till dagis o jobb. Här ligger jag... Illamående som f----n o då spyr hunden! Bläää!!! Herregud när ska detta ta slut. Hahahaha nu ska ja försöka sova en stund sen kl 11 idag ska vi iväg på info samtal om kuben. Hoppas att ni andra vaknar pigga o glada idag :)
Åh fy, vilken natt! Tyckte att min inte varit så bra men den låter ju som en drömnatt i jämnförelse.
Hade bl.a. så himla ont i magsäcken, halsbränna antar jag, så det tog lång tid att somna. Någon som har något bra tips mot halsbrännan? Får icke i min Gaviscon som jag knaprat de andra graviditeterna då den smakar så dåligt. Samarin mådde jag superilla av. Vad göra?