Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barn

Hej på er! ett tag sen jag var här inne nu så hinenr inte läsa igenom allt som skrivits tyvärr. Hur är det med alla? mitt illamående är så gott som borta och magen växer, känner mig som en riktig tjockis alltså! lite pinsamt nästan.. Har någon varit på tidit ul? jag ska dit på onsdag. inte sett bebis än så är jätte spänd! går in i v.13 imorgon , känns skönt Glad

• zenoble

Vad skönt med mammabyxor på jobbet! För mig blir det nog typ leggings, börjar i februari igen. Hade du varit på vul och sett bebis tidigare? Jag är så nervös inför onsdag på första titten.. Men det ska bli kul :)

• zenoble

Så nu ligger man här med feber och halsont, hade ju precis blivit frisk! På tal om livmodern så kan jag känna den några cm under naveln när jag är kissnödig. Är i v13 nu med andra. Nu hoppas jag bara att bli frisk till onsdag, weei!

• zenoble

Hur har det gått nangijala har du kollat? Tycker du ska göra det så du kan känna dig lugn sen.

• zenoble

Josenoah: usch vad jobbigt! Visst är man känslig när det gäller ens barn. Man vet ju ändå inte vad som händer när man inte är där? Kan tyvärr inte lita på att personalen ser allt. Men som du säger behöver det ju inte vara någon stor grej. Lillalyckan: det går säkert super bra! Imorgon halv 10 har vi ul, nervöös. Men spännande :) Idag är det migrän som står på schemat, så himla jobbigt när man har 100 andra saker man skulle behöva göra.

• zenoble

jag har varit och är fortfarande jätte hård ibland sedan jag var i thailand.. lev knas där. Provat lactulos å massa fröer och annat men verkar inte funka. mår inte dåligt än men hoppas det kommer igång lite bättre snart!

Allt såg bra ut på ul idag, är i v 12+2 :)

• zenoble

Vad mysigt att flytta till hus! Vi letar också och ska kolla på ett på lördag för andra gången. Vill också flytta innan man blir för tjock hehe :) flyttade helgen innan sonen kom förra gången och det var lite jobbigt ;)

Svar på tråden Juni-barn