Juni-barn
gammelmamma: Beklagar förlusten :(
Grattis till sonen Zvartaliljan! Hoppas du snart blir bättre!
här rullar det på, fick mitt förlossningskontrakt förra veckan så nu kan jag andas ut och bara njuta av sista tiden :)
gammelmamma: Beklagar förlusten :(
Grattis till sonen Zvartaliljan! Hoppas du snart blir bättre!
här rullar det på, fick mitt förlossningskontrakt förra veckan så nu kan jag andas ut och bara njuta av sista tiden :)
Min bebis som legat med huvudet ner i flera veckor gjorde en kullerbytta igår och ligger nu med fötterna ner och huvudet upp. Är i v 32 så än är det väl ingen brådska att vända på sig ;)
det var lite otäckt med kullebyttan för jag blev så himla illamående och fick ont och så både kände och såg jag hur hela magen gungade!
Ensortsmamma: Jag jobbar ju i "branschen" och kan verkligen hålla med om att det är hutlösa priser både på döds och minnesannonser. Vi har många kunder som väljer att inte ha dödsannons bara för att det kostar så himla mycket! :(
På tal om annat så känner min kropp verkligen av att den behöver lite mer kalorier än vanligt, är vrålhungrig vid tretiden på eftermiddagen. brukar inte vara det i vanliga fall :)
Jag har varit hos läkaren idag och fick bara nässpray och ögondroppar, tabletter fanns inga att ta när man är gravid sa både läkaren och kvinnan på apoteket. Konstigt med så olika besked!
Jag är i v 32 och jobbar. Planerar att jobba till den 28/6, BF är 29/6. Kanske jobbar lite veckan efter också om jag går över tiden, vi får se :)