Inlägg från: susannah |Visa alla inlägg
  • susannah

Nutrilett quickstart

jag är på :D vill ha stöd och få ge stöd så gott det går :)

är inte jätteöverviktig. (tror jag iallafall... har en jättekass kroppsuppfattning om hur jag ser ut)men har iaf ganska många kilon att gå ner. har gått upp en hel del sedan i våras och jag vill komma ner till en vikt där jag trivs. har inte vägt mig och kommer inte göra det heller då jag vet att jag har en tendens att vilja gå ner och ner och ner och ner. har kläder i garderoben som är för små, och mitt enda mål är att komma i dem och att de sitter fint. det är ändå kanske 10 kg som ska droppas.. 15 kanske till och med.

började äta nutrilett shakes ons 14e sept. har mätt mig och minskat några centimeter redan.

• susannah

det quickstart-paketet låter ju himla bra, det blir lite större variation då.
    jag har endast druckit chokladshakes men imorses värmde jag vatten på spisen och vispade i pulvret, blev lite som oboy.
    jag gillade det men jag är inte så kräsen heller när jag väl bestämt mig för att gå ner i vikt.
    har under sen senaste veckan tagit bort vissa shaker och ersatt med frukt, vilket INTE ÄR BRA, det vet jag. så imorgon tar jag nya tag, behöver pepp så att jag låter bli frukten och tar alla min fem nutrilett istället. får inte i mig mina vitaminer annars...

ja kom igen nu tjejer! uppdatera om hur det går! stödet finns!!! 

Svar på tråden Nutrilett quickstart