Inlägg från: breeze2012 |Visa alla inlägg
  • breeze2012

Nutrilett quickstart

Hej!

Idag startar jag med Nutrilett quickstart 5-dgrs diet för att komma igång med viktmiskning. För att sen fortsätta med GI mat. Till att börja med köra promenader och när man blivit lite lättare börja på Friskis o Svettis. Är det ngn som har erfarenhet av Nutrilett quickstart? Hur mycket ca gick ni ner?

Är det fler som vill haka på med peppning och feedback till varandra när det känns tungt o jobbigt så man inte ger upp :). Jag har inte bara några kg som ska bort utan väger 95kg till mina 165cm. Mitt mål är 1-3kg/vecka. Vet att det blir tufft men nu har jag fått nog av övervikten. Har tidigare vägt 60-65kg så har nu satt upp ett foto på kylskåpet taget för 3år sen som mål att se ut igen :).....

• Svar på tråden Nutrilett quickstart
  • breeze2012

Va kul med lite pepp o stöd på vägen. Saknar redan min smörgås till morgonkaffet men sitter med min shake. Ska på kryss 14/10 så det är mitt första mål att ha gått ner minst 5kg :). Har inhandlat te med olika smak som jag tar till på kvällen när suget kommer efter ngt gott att äta. För det är då det är värst när man tittar på tv. Har heller inget gott hemma. Allt i detta quickstart paketet går ner förutom pastarätten till middag. Fy va äcklig den var....Fick uppkastning så dom påsarna har jag kastat. Tar en shake istället från idag.

Idag kommer jag att ta en timmes promenad i rask tempo därefter träna armar med hantlar som väger 2kg samt situps.

Lycka till tjejer det här grejar vi !!!!   

• breeze2012

Tänk positivt ni har inte ätit godis, bullar etc. Frukt och grönsaker helt ok tycker jag. Själv har jag alltid en massa frukt hemma. Har en son på 10 år som tack o lov älskar frukt och inte ens har märkt att det inte finns onyttigt hemma. Har oxå tagit en frukt eller en liten tallrik grönsaker utan dressing/sås när jag känt mig lite svag dessa dagar. Tror inte det gör så mycket om man försöker motionera varje dag. Jag blandar mina shakes med minimjölk mer mättande och godare.

Svar på tråden Nutrilett quickstart