Inlägg från: Mejaochjag |Visa alla inlägg
  • Mejaochjag

Värre än cancersmärta o fingeramputation?? : (

om man jämför förlossningssmärta med cancersmärta och sen hävdar att förlossningssmärta är värre ? jag kan bara säga ..SORGLIGT! va fan, förlossnings förkmippar man ju med LIV och cancer med dödsångest. hell no! ja det gör ont att föda barn, men man vill tusan inte dö! alltså, den som gjort jämförelsen vart du nu fått detta från har nog aldrig haft cancer, den sämsta jämförelsen jag nånsin har hört talas om!
    och jag skulle defenitivt föda 10 barn ist för att amputera ett finger haha 

• Mejaochjag

Regnig måndag: jag råkade vara livrädd o ha dödsångest varenda jävla dag fram till förlossningen, jag lyckades på nåt jäkla sätt få en normal förlossning , jag trycker inte upp några sanningar all i folks ansikten. Men att jämföra en förlossning med cancer är ju löjligt. Det är ju 2 helt olika saker . Du behöver inte bli så upprörd för det.
    Tråkigt att din förlossning blev så hemsk.

• Mejaochjag

Dessutom så har jag en mamma som dött i cancer och jag tror nog hon hade sagt att det är värre. Sluta kalla folk för idioter förresten, inte spec trevligt.

Svar på tråden Värre än cancersmärta o fingeramputation?? : (