Anonym (Trötter) skrev 2011-09-26 13:47:32 följande:
Jag har inte gjort något för att dem skall tas min dotter ifrån mig, det var snarare min ex pojkvän som ställde till det för mig. Jag tycker inte att det är så mycket med tre gånger till skillnad från hur det var när jag gick i skolan, jag försov mig var och varannan dag trots väckarklocka. Jag har testat jätte mycket, brandlarm och det fungerar inte heller. Det enda jag vet fungerar är om någon skakar liv i mig. Jag sover så djupt ibland att det är omöjligt att vakna av väckarklockor och dyl.
Men bara för att du var ännu värre förr betyder det inte att det är normalt och ok. I min värld är det extremt mycket med tre försovningar och väldigt oansvarigt så är det nog för många.
Om du vaknar av att någon skakar dig borde en vibrerande madrass väcka dig det finns folk med hörselskador som lyckas vakna i tid.
Nu vet jag inte hur omhändertagande av barn fungerar men det sker väl inte hur som helst om man inte gjort något alls. Det låter som om du inte vill ta ansvar vare sig för att du försover dig eller att ditt barn har blivit omhåändertaget. Försök se till ditt ansvar i det hela och försök att ändra dig.