Försovning
Hej! Vet inte riktigt vart jag skall börja, har en dotter som är familhems placerad och jag har försovit mig till tre umgängen med denna gången, första var i vintras andra i somras och nu idag. Jag skulle vart uppe kl. 04.00 och ta bussen här ifrån för att träffas kl 08.00. Jag har alltid vart en trött människa men visst händer det för ofta att man försover sig så kanske man borde kolla vad som är fel, jag ser inget fel i detta mer än att kroppen inte var tillräckligt utvilad och inte hörde klockan. Men för soc så blev det ett allvarligt fel, det är inte mänskligt att försova sig tydligen när man skall ha umgänge med sitt barn. Jag älskar min dotter över allt annat på jorden och jag kan inte tänka mig att byta ut henne! Deras svar var "Du har struktur runt om dig, allt är planerat och det här får inte hända!" Men hallå?! Säg att det hade vart ett arbete jag skulle till, jag hade ringt chefen berättat som det var, jag kommer lite sent jag kan jobba över inget mer med det. Eller?
Jag brukar sköta mina tider med umgänget, det har hänt tre gånger nu det kommer bli fler gånger säkert! Plus en incident som gjorde att jag var medvetslös i tre dygn, men det kan ju jag knappast hjälpa eller?
Mår jätte dåligt, är jag inte värd att få vara människa också? Varför får inte jag göra fel och göra om dem rätt? Vad är fel på mig? Jag är jätte ledsen att jag försov mig idag!