• Anonym

Försovning

Jag ser det som en naturlig konsekvens att om man redan gjort så många fel att barnet blivit omhändertaget så minskas utrymmet för att få tillåtas göra ännu fler fel radikalt. 

• Anonym
    Anonym (Trötter) skrev 2011-09-26 13:47:32 följande:
    Jag har inte gjort något för att dem skall tas min dotter ifrån mig, det var snarare min ex pojkvän som ställde till det för mig. Jag tycker inte att det är så mycket med tre gånger till skillnad från hur det var när jag gick i skolan, jag försov mig var och varannan dag trots väckarklocka. Jag har testat jätte mycket, brandlarm och det fungerar inte heller. Det enda jag vet fungerar är om någon skakar liv i mig. Jag sover så djupt ibland att det är omöjligt att vakna av väckarklockor och dyl.
    Men det var väl ändå du som valde att vara tillsammans med din före detta pojkvän?

Hur skulle det fungera för dig att ha barn om du inte kan vakna ens av ett brandlarm? 
  • Anonym

Jag har yrkesarbetat i 21 år och jag har försovit mig två ggr.
    Jag förstår soc att de reagerar, det ser ju inte bra ut
    att du försover dig tre ggr på ett halvår.

• Anonym
    Anonym (Trötter) skrev 2011-09-26 13:47:32 följande:
    Jag har inte gjort något för att dem skall tas min dotter ifrån mig, det var snarare min ex pojkvän som ställde till det för mig. Jag tycker inte att det är så mycket med tre gånger till skillnad från hur det var när jag gick i skolan, jag försov mig var och varannan dag trots väckarklocka. Jag har testat jätte mycket, brandlarm och det fungerar inte heller. Det enda jag vet fungerar är om någon skakar liv i mig. Jag sover så djupt ibland att det är omöjligt att vakna av väckarklockor och dyl.
    För det första så är det ditt ansvar att din dotter ska ha det bra och inte din posjkväns.Det är ditt ansvar och ett dåligt val av pojkvän som man inte gör något åt är ju en direkt fara för barnet!
    Hur kan du jämföra att försova sig till jobbet med att försova sig till ett umgänge med sitt barn?
    Är väl i alla fall två helt skilda saker hoppas jag!
    Låter som ännu en tråd där Ts inte har en aning om vad som händer och har hänt, allt är alla andras fel och ingen insikt alls i eget agreande i  det hela.
    Pojkvännens fel..... och nu väckarklockans fel....Säkert Soc fel oxå att ens lill tjejen imhändertogs....
    Suck o suck
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-26 13:43:53 följande:
    Jag ser det som en naturlig konsekvens att om man redan gjort så många fel att barnet blivit omhändertaget så minskas utrymmet för att få tillåtas göra ännu fler fel radikalt. 
Svar på tråden Försovning