Inlägg från: Anonym (Otroligt!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otroligt!)

Försovning

Anonym skrev 2011-09-26 13:43:53 följande:
    Jag ser det som en naturlig konsekvens att om man redan gjort så många fel att barnet blivit omhändertaget så minskas utrymmet för att få tillåtas göra ännu fler fel radikalt. 
    Bra sagt! Tycker det sammanfattar det hela väldigt bra!
    Anonym (Trötter) skrev 2011-09-26 13:47:32 följande:
    Jag har inte gjort något för att dem skall tas min dotter ifrån mig, det var snarare min ex pojkvän som ställde till det för mig. Jag tycker inte att det är så mycket med tre gånger till skillnad från hur det var när jag gick i skolan, jag försov mig var och varannan dag trots väckarklocka. Jag har testat jätte mycket, brandlarm och det fungerar inte heller. Det enda jag vet fungerar är om någon skakar liv i mig. Jag sover så djupt ibland att det är omöjligt att vakna av väckarklockor och dyl.
    Jisses! Jag tror faktiskt inte att soc tycker att det är ok att strunta att gå upp i tid för att träffa sina barn, även om det är en förbättring av hur ofta du kom upp i tid när du gick i skolan...! Om man vet om att man har svårt att komma upp i tid, och om man är ansvarstagande och prioriterar att träffa sina barn så är jag övertygad att man gör ALLT för att se till att finnas på rätt plats i rätt tid - även om det så skulle handla om att man satt vaken hela natten av rädsla för att försova sig. 
Svar på tråden Försovning