två sena missfall
Känner så med dig.... i mars i år förlorade vi vår dotter i magen...en mardröm utan dess like.... Hon dog nog av mina antikroppar i mitt blod. Är rh negativ och bildade dem men vår första dotter. Vi väntar fortfarande på obduktionen...över ett halvår nu.... Vi vet inte om vi vågar att försöka igen... då måste jag få gammblobulin/immunoglobulin för att hållla nere antikropparna... då blir det gbg eller sthlm varje vecka innan man kan ge blodtransfusioner...
Jobbigt jobbigt......usch...vi har liksom inga sjukdomar eller fel på oss...utan hade jag fått en spruta i min första grav hade det hjälpt...men man ger inte dessa sprutor i sverige....kostar för mycket. I alla andra västerländska länder gör man det....
Jag skickar många kramar till er! Vet vad ni gick igenom! Har varit hos kurator o psykolog men det var inget som passade mig. Gick till en psykoterapeut som var sååååååååååååå bra! Han har vänt ut o in på allt! Utan han vet jag inte hur jag hade tänkt o klarat det här! Får man hjälp ska man ta den!