Tycker du att det är bögigt eller fel om en kille har rosa kläder på sig?
Vad tycker du om killar som har rosa kläder? Bögigt? Fult? Fel? Fint? Eller bryr du dig inte?
Diskutera!
Vad tycker du om killar som har rosa kläder? Bögigt? Fult? Fel? Fint? Eller bryr du dig inte?
Diskutera!
Förresten, min farfar som är 92 år har en rosa skjorta som han brukar ha på sig i kyrkan.
Jag kunde inte bry mig mindre.
Jag tycker folk (oavsett ålder) ska få gå klädda PRECIS HUR DOM VILL!
Varför skulle någon lägga sig i? Min dotter har typ 3 rosa plagg i sin garderob.
Resten är en blandning av helt vanliga färger, mönster och tryck. Inget "maskulint" och inget "feminint"!
Jag tycker att min sambo är som sexigast i sina rosa och lila skjortor. Han passar även i rött och så har han en piké som e typ snorgrön, den använder han bara hemma men den är han skitsnygg i. Han passar bra i färger helt enkelt.
Men många påpekar hans rosa/lila skjortor, med typ, "oj va manligt".. jag tycker faktiskt att det är det Synd att folk, både kvinnor och män måste påpeka det. jag menar jag får ju ha blått på mig utan att nån säger, oo va kvinnligt.. skumt
Just ja,han har röda byxor också, som också är en färg
Känns som om de som inte tycker att det är ok att män klär sig i rosa bor i små hålor där stilen skiljer sig något från storstadsregionerna.
nej jag tycker inte rosa är bögigt, men sedan fattar jag inte varför det skulle vara fel att anses bögig heller! Homofob är det sista jag är!
Nej verkligen inte bögigt eller fult. En rosa tröja eller rosa skor går såklart bra.
Men däremot gillar jag inte när killar går helklädd i rosa. Fast det föredrar jag inte på tjejer heller för den delen.
jag bryr mig inte men min man gillar det inte.
Mina barn får ha vilka färger dom vill..Även min man får välja precis vad han vill i klädväg och färger.
Är det verkligen folk som använder ordet bögigt?
Killen mittemot på t-banan just nu har en lila skjorta till sin bankkostym. Han är inte en brat, bara på väg hem. Två tweenies-killar med skateboard sitter här också. Den ena killen har rosa t-shirt. En grabb i rosa luvtröja. Han är nog typ 18. Han har en röd ryggsäck.
De flesta, män och kvinnor i vagnen har svart...
Vanlig dag i Sthlm.
Ah en kille typ 25 med massa tatueringar klev på med cerise t-shirt, i övrigt svarta kläder.