Tycker du att det är bögigt eller fel om en kille har rosa kläder på sig?
Vad tycker du om killar som har rosa kläder? Bögigt? Fult? Fel? Fint? Eller bryr du dig inte?
Diskutera!
Vad tycker du om killar som har rosa kläder? Bögigt? Fult? Fel? Fint? Eller bryr du dig inte?
Diskutera!
Mer intresserad vad du tycker TS eftersom du skapar en hel omröstning om det....
Beror på de du.Hur gammal killen är.Sen finns de ju olika nyanser på rosa.
Minns ni Miami Vice? Makens exfru styrde hela deras böllop och han "var tvungen" att gifta sig i en sån där flamingorosafärgad kostym! Alla vi visar det fotot för idag skrattar hejdlöst, inte klokt vad fult det är. Men det var i vissa kretsar helt rätt då. :) Rosa på män är inget nytt. Men i stort lika fult idag som förr.
Använder killar rosa på ett smakligt sätt kan jag tycka det är okej. Tex rosa detaljer som prickar eller fläckar eller som textfärg mm. Och ljusrosa skjorta kan vara fint med. Men överlag anser jag att chockrosa, mycket rosa på samma klädesplagg, och rosa på flera plagg på samma gång - är omanligt. Och då hade jag tänkt "homo" också...
Haha, min sambo har en mörkrosa pikétröja som han är as-snygg i. Han skulle vara lika snygg i en ljusrosa tröja. Bögigt? Känns ganska förlegat att kalla det bögigt. Bratsen har haft rosa på sig hur länge som helst.
Rätt bögigt, ja. Kom det en kille i rosa, så skulle jag klassa honom som antingen bög eller stockholmare.
Är det för att jag bor i en storstad som jag inte ser meningen med omröstningen alls. Trodde inte det fanns en kotte som dömde rosa som bögig/tjejfärg....
Tack gode gud att jag inte rör mig i så inskränkta miljöer.
min sambo brukar ha rosa t-shirts ibland, jag tycker han passar i det...
rosa är ju bara en färg det behöver ju inte uttrycka hur man är som person!!