Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Hej i tråden, hoppas det är ok att jag hoppar in här. Efter lite besvärligheter verkar det som att vi väntar ett syskon i juni.
Hej i tråden, hoppas det är ok att jag hoppar in här. Efter lite besvärligheter verkar det som att vi väntar ett syskon i juni.
Mitt illamående börjar också dämpas något. Har också åkt på en rejäl förkylning och känner mig lite mer ömklig än normalt. Har nog att göra med att jag är så otroligt trött, orken är som bortblåst.
Har också bokat in tid för KUB men det är nästan en månad bort så det känns som en lång väntan.
Zirap: Vi resonerar lite som er. KUB känns ok, och skulle vi få väldigt dåliga siffror där så får vi ta ställning till FVP då.
Funderar på att boka in mig på gravidyoga, gick förra omgången jag var gravid och det var så härligt. Har för mig det är ok efter v 15 så då skulle jag kunna gå en kurs efter jul.
Zirap: Vi har lite samma bekymmer men tänkte ha bägge barnstolarna i baksätet. Varför tänker ni sätta dom framför varandra?
Vi har satt in hundbur i bagaget vilket innebär att vi inte har så mkt utrymme kvar i bagaget. Vi kommer behöva byta barnvagn för att kunna få in den intill hundburen.
Tyckte vi köpte en stor bil men med två bilbarnstolar och en hundbur blir det inte så mkt utrymme över.
Zirap: Vi har en v70 och har inga problem med att ha bilbarnstol i baksätet, trots att vi bägge två är långa. Däremot verkar det vara svårt att få tag på en vagn som ryms i en tredjedel av skuffen men vi har hittat ett par modeller som skulle funka.
Grattis Sofi på födelsedagen!
Välkommen hit Agnes, visst hängde du också i LCHF-tråden?
Här har illamåendet från avgrunden huserat hela helgen. Jag hoppas verkligen detta är en sista peak och att det börjar avta snart. Är i v 11 nu och tyvärr verkar inte Postafen bita längre.
AgnesGN: Då är vi två. Gjorde ett försök att hålla kosten i början men det gick bara inte! Hoppas att jag kan återuppta någon GI-variant när illamåendet avtagit.
Sofi: hoppas det är övergående, du får försöka ta det försiktigt några dagar så det lägger sig.
Atyr: Du kan ringa till kvinnokliniken och begära en läkartid för undersökning. Där utförs UL och du behover ingen remiss.