Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Nu har jag fått en fix idé om att jag ska köpa en begagnad Urban jungle syskonvagn. Vet inte om det är bra eller dåligt ännu *haha*
Nu har jag fått en fix idé om att jag ska köpa en begagnad Urban jungle syskonvagn. Vet inte om det är bra eller dåligt ännu *haha*
Sen ska man väl generellt inte sitta med benen i kors så mkt heller om man tänker på rygg och hållning, så åderbrocken är nog bara ett av alla argument. Jag har själv väldigt svårt att sitta "normalt" också!
Köpte en begagnad syskonvagn igår. Blev en premiärtur alldeles nyss då tyra inte alls ville åka den gamla vagnen. Kändes lite konstigt att dra runt ett barn i syskonvagn men hon somnade ju efter någon minut så det var väl ett bra betyg antar jag...
Har ingen rand än så länge, men hade en förra gången när jag väntade dottern...
Det var samma här, skulle bara förbi och kolla på en födelsedagspresent men när jag kom var det kö ända bort till barnvagnarna!
Härligt med fynd!
Det där med skötbord tycker jag så här i efterhand inte är så himla viktigt. Så länge man har en skötbädd så kan
den ju ligga var som helst egentligen. Vi köpte ett sånt där jättebilligt skötbord på ikea och det skruvade vi ner efter några månader när hon slutade bajsa på nätterna. Har endast skötbädd nere i tvättstugan nu.
Har precis nattat Tyra, första natten i spjälsängen utan ena långsidan. Än verkar hon inte ha klivit upp iallafall....
Grattis mfe!
Var också hos barnmorskan tidigare i veckan. +10 kg hjärtslag 130-135, barnet låg just nu med huvudet neråt.