• hillee

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

sofi81- Beklagar, fruktansvärt hemskt och trist! ;(

• hillee

Har lyckats hålla fingrarna i styr än så länge,men frågan är hur länge de varar. Varje gång man går förbi barnkläderna så måste man känna å klämma, finns ju så mycket fint! :)

• hillee

Janniiique- Va kul att du fick se i 3D, hoppas vi också får göra de när de är dax igen! :)

Jag och sambon är nere och hälsar på hans mamma+syskon i karlskrona. Flög hit i onsdags, resan hit var inge kul! ume-sthlm gick finfint, sthlm-ronneby däremot ingen höjdare. magen var stenhård och det var jättemycket luftgropar vilket resulterade i att spypåsen åkte fram. Eric var så duktig,  höll mitt hår och fläktade så mycket han kunde. känner redan lite halvångest över flygresan hem....huga!

Imorgon-nyårsafton, då blir det middag med familjen här sen ska vi träffa Erics kompisar. Blir nog en kanondag!
    Gott nytt år allihopa, 2012 kommer bli ett underbart år! :)

• hillee

Vet inte om ni kanske redan har hört detta men fick höra en trevlig nyhet om att 2012 ska de ändras så man får 30 gemensamma föräldradagar istället för 10, toppenbra! :)

marieotyra- har du några tips på bra försäkring? eller nån annan för all del kanske också har några bra tips? :) 

• hillee

marieotyra- Okej, man kanske ska börja ge sig in i den djungeln också :P  har hört bra om både trygghansa och länsförsäkringar. men får se vad de blir i slutändan :)

Alltså jag är nu i v.17+1 nu, och är helt hundra på att jag kände sparkar igår...som även sambon kände utanpå magen. Kan man känna sånt så tidigt? Å de var inte gaser, detta kändes så häftigt! som att nån pickade mig i nedre delen av magen....Jag blev så lycklig att jag vart aldelles tårögd!
    Känner även detta pickande i skrivande stund! :) 

• hillee

Har konstaterat att de är sparkar, mamma kände idag å hon trodde också att de va bäbis som kickade runt! :)

• hillee

Verkligen supermysigt med sparkarna, jag känner dom också varje dag nu. Å alltid när jag sätter/lägger mig ner för att ta de lugnt :P igår lyckades jag få de på film också :) Man blir som i en helt annan värld när man känner att den lill* håller på å bökar runt! Nu är de bara en vecka kvar till UL igen, hoppas på att få ett trevligare bemötande denna gång än sist. fick en jäkla otrevlig tant då! :/

• hillee

vart på ultraljud idag, fick behålla samma bf-datum och fick även veta att de var en liten tös :)

• hillee
    BF-LISTA!
    Mars: 
    21 Mars - sunshined, andra barnet 

April: 
    27 April- Eliin87

Maj:   
    1 Maj - Cinan, andra barnet 
    10 Maj- Tuffs80
    28 Maj - marieotyra, andra barnet.  Minpin, tredje barnet
    30 Maj  - bejbisen, tredje barnet 
    31 Maj - Zirap, andra barnet

Juni: 
    1 Juni  - Janiiique, andra barnet.
    10 Juni - AgnesGN, första barnet
    11 Juni - hillee, första barnet (Flicka)
    21 Juni - Nyfiiken, första barnet

Juli: 
    9 Juli - sleepingangels, första barnet
Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012