Inlägg från: sleepingangels |Visa alla inlägg
  • sleepingangels

Vår/sommarbebisar i umeå 2012

Atyr: Jag gjorde mitt tidiga ul för att veta hur fostret mår. Senast var för tidigt för att se då såg man bara en hinna så imorgon ska vi tillbax och göra ett nytt. Förra gången fick jag MA i vecka 19 och fostret var 8+6 och jag vill inte vara med om det en gång till så därför gör vi tidigt ul. Om allt ser bra ut i morgon ska vi göra ett till när vi är i vecka 13.

• sleepingangels

Atyr: vi ringde först kvinno kliniken men dom sa till mig att man måste haft 3 eller mer missfall/ma för att få göra ett ul hos dom. så då kontaktade vi norrlandskliniken. Där fick vi tid på engång. och hon som gör vårt ul är jätte snäll. Vi betalade 700 för första och nästa får vi gratis för det är ett återbesök.

• sleepingangels

Vårt ul gick bra idag! Allt såg bra ut och vi fick se vår lilla i magen!! Blev flyttad från 2 till 9 juli! Hoppas värkligen den kommer den 9de det skulle vara så coolt! min mamma är föd då! (hon är död sen 2000) så det skulle betyda så mycket om den ville komma då!!!

• sleepingangels

Välkommer Cinan!

Hur mår alla?

Själv mår jag skit dåligt! Gick in i vecka 10 i söndags. Tabletterna jag fick för illa måendet fönkar inte!! Så jag mår illa och spyr en massa! Och nu på nätterna vaknar jag mitt i natten och har så ont i magen att jag ligger och grinar! Men det håller bara på 10 min ungefär sen går det över.  Men det är otroligt jobbigt! Och illa måendet är värst kan inte ens gå en vanlig kort prominad med mina hundar!!

Och nu när snön är här vill man ju inget annat en att vara ute! ÄLSKAR SNÖ!!

Hoppas ni andra mår bättre!          

Svar på tråden Vår/sommarbebisar i umeå 2012