Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Hej alla!
Jag undrar när era bröst börja läka? Jag är i vecka 11 nu och mina har börjat läka. Nån som oxo börjat så tidigt?
Hej alla!
Jag undrar när era bröst börja läka? Jag är i vecka 11 nu och mina har börjat läka. Nån som oxo börjat så tidigt?
Är det inte så vanligt att läcka tidigt? Förra gravideteten började jag läcka ungefär som nu förstörde 2 tröjor.
Haha det gör du rätt i :)
Sofi81: Ok. Tror du det bvlir så denna gång oxo? Ja jag får göra det. Måste bara köpa mig en bh först :P Alla mina är för små :P
Grattis till jobbet!!! Vad kul :) Min pojkvän håller på med examensarbetet till fritidspedagåg. han säger att det inte fins nå bättre jobb än att jobba med barn!
Eliin87: Vad kul :) Kanske dom har :) Vilket samman träffande :D
Eliin87: Jag ser att du har hund och tränar :) Hur går det för er? Jag har själv hund och tränar lite smått :)
Zirap: Vad kul att du oxo har hund :) Vad har du för nå?
Vad kul att så¨många har hund! Det är mitt största intresse!!
Eliin87: Jag har tre hundar 2 kinesiska naken hundar en med päls och en utan. dom är ren sälskap går inte att göra nåt med dom förutom utställning med ena men hon hatar det så gör det väldigt sällan!
Sen har jag en puli som jag tränar med. vi har inte tävlat nått men vi planderar att börja.
Inte kul med onda fogar!! Här har träningen oxo blivit mindre kan inte röra mig för då spyr jag :P Men idag är en bra dag så vi hoppas illamåendet släpper snart!
Jo många som fåt hålla upp med hundträningen :)
Idag åkte vi in på akuten. Hadde så jävla ont i magen och haft det från och till några dagar nu. Allt såg bra ut med bebisen så det är skönt :)
Dock har jag fått magkatarr av allt spyande så nu får jag äta medisin för det. Men skönt att det vara magkatarr och inte nått med barnet!
Hur kommer ni fira jul i år? Själv ska jag vara hundvakt till en chihuahua och vi ska firra med min sambos familj. min pappa skulle kommat men han åker diräkt in på behandlingshem efter att han kommer ut från fängelset. Så då satasr vi på att fira med han nästa år istället!
Atyr: Åk in till akuten? Skulle jag göra. Jag beklagar och hoppas du får hjälp!!
Jag skulle ha åkt in för att det skulle skännas skönt för mig. För att veta att alt kommit ut och bli kollad. Och jag skulle vilja ha hjälp snabbt. :)
Jo då vi har bestämt namn :) Jag delar gärna med mig oxo.
Flicka: Tilli (fått namnet ur sagan om isfolket)
Pojke: Edward (Namnet är efter Iron Maidens Maskot)
Othilia tycker jag är jätte fint! Har en vän som har en dotter som heter det :)
sofi81: Nej vad tråkigt! Jag beklagar värkligen!! Hämst att få veta det på rul! Det är inge kul!
God Jul alla!! Hoppas ni får får en ricktigt god jul!
Hej alla! Nu var det ett bra tag sen jag skrev här! Har måt riktigt dåligt och inte årkat skrivit eller så Men nu mår jag bra! Idag var vi på ul igen :) Allt såg bra ut och jag blev flyttad en än gång! Så nu har jag bf 15/7. Har blivid flyttad 4 gånger nu! Detta ul upptäkte dom att jag har TVÅ moderkakor!! En exstra allså! Haha jag har inte hört om det förut och hon sa inte så mycket om det. Hon sa mäst att ibland har vissa det. Nån som hört nån som haft det förut?
Vi ska även tillbax på ul när jag är i vecka 34 för att kolla hur moderkakan som används ligger just nu ligger den helt i vägen! Så då blir det vårt 7 ul!
Hur har ni andra haft det? Ska sitta och läsa lite vad som skrivids tänkte jag :D