Vår/sommarbebisar i umeå 2012
Beklagar Sofi! Varma kramar till er!
Beklagar Sofi! Varma kramar till er!
Jag har också shoppat lite smått tidigt. Köpte till och med en snuttefilt just när vi slutat med pillrena, bara för den var så söt.
Nu är jag ju lite längre gången, vecka 29 idag, men har då inte haft bekymmer med att börja shoppa tidigt.
Än saknar vi dock vagn.
Var också inne på Pop igår och råkade köpa ett par byxor, två par srumpor och en mössa i det jubileumsrandiga åt bebisen.
Kul att få se bebisen Marie, och att allt såg fint ut.
Jag drömde skumma drömmar inatt. Har haft återkommande drömmar om tvillingar denna graviditet. Nu inatt hade ena tvillingen tryck ut hela armen gennom magen...och Maria (barnmorskan) var inte alls brydd. Men de plockade ut den bebisen i alla fall. Sen var andra bebisen också ute lite senare. Och då plötsligt var det två råttor vi hade fått. Jätteskumt!
Haft en annan dröm tidigare, dock var det bara en bebis, men den kom ut och förvandlades sen till en hund! :-O
Vi hade också mannen på vårt ultraljud denna gången. :)
Vi hade den lite äldre iaf, go gubbe.
Så kul, grattis till tvillingarna!
Härligt att det gick trots att prognoserna såg dåliga ut. Duktig du var som gick ner så mycket ändå.
Och vilken lycka att det blir två stycken på samma gång (utifall att det är så att du egentligen har svårare att bli gravid)
Vi köpte en emmaljunga classic sport med hårdlift som jag bäddar med täcke och kudde för inomhusbruk men när vi går ut blir det lammskinn och filt. Vi får vår bebis i slutet på mars. Till sommaren åker skinnet bort och vi kör lakan och kudde. :)
Vagnen vi köpte begagnad har en hårdlift och det tycker jag känns bra, känns mer luftigare än en mjuklift.
Tänker främst framåt sommaren. Men jag vet ju inte.
Hårdliften kan man ju med bära med sig. :)