• skorpionen80

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Ja. Jag har gett 2500 som mest för ett par skor, men skulle kunna tänka mig att ge mer, speciellt om det är något särskilt med det som att de är extra mjuka, följsamma, bra för foten eller liknande. Skulle aldrig få för mig att köpa billiga hårda skor för 400kr ordinarie pris... Det är inte värt det att förstöra fötterna pga snålhet!

• skorpionen80

Qlady - Varför antar du att alla lever på existensminimum och inte har råd att lägga några tusenlappar på något man vill ha utan att ta kredit?

• skorpionen80
    LivL skrev 2011-10-01 15:59:32 följande:
    Ärligt talat, den som lägger mer än 1 500 kr på ett par skor måste ju vara redigt dum i huvudet. Tycker jag iaf.
    Tänka sig, jag tycker att de som köper billiga skor måste vara bra dumma i huvudet... Varför gå runt i hårda obekväma skor som förstör både fötter och rygg när det finns bra skor för en vettig peng att köpa? Tycker jag.
  • skorpionen80
    La Lola skrev 2011-10-01 16:12:58 följande:
    Måste det ena utesluta det andra?
    Varför skulle vi som inte lägger ner en förmögenhet välja osköna skor? Obestämd
    1500 är väl knappast en förmögenhet. Jag överdrev lite, se inlägget jag citerade ;) Men annars har jag aldrig stött på ett par billiga skor som varit sköna...
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?