• apsolut

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Exempel (!) på skor i denna prisklass : http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/by-malene-birger-632/kirma-632112-14/

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Om du svarar ja,
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor?

Om du svarar nej.
    Vad är max beloppet som du är beredd att ge för ett par skor? 

Om du svarar nej för att du inte har råd. Skulle du svara ja om du hade råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-30 14:30
    nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/632112-0014

Denhna länken fungerar hoppas jag

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?
  • apsolut

Åh det gick inte att öppna ju :-/

• Liona

Om jag hade haft råd skulle jag kunna lägga så mycket på ett par skor
    Men nu har jag inte det och svarade såklart nej!

• Nemi76

Går inte att öppna men svarar ändå för ja, jag hade kunnat tänka mig att lägga den summan eller mer på ett par skor. Ett par Christian Louboutin eller ett par Manolo Blahniks hade jag lätt kunnat spendera de kronorna på (om jag hade, nu har jag inte det tyvärr).

Maxbeloppet jag hade kunnat ge hade nog varit 10 000 kr 

• Millan83

Oj! Nej nej nej! För att jag ska betala så mycket måste skorna vara väldigt mycket snyggare än de där, och jag tvivlar ändå på att jag skulle betala så mycket för några skor ändå, om jag ska vara ärlig! 

Mina dyraste skor har kostat 699kr och det tycker jag var rätt dyrt (student!). 

• Aoife

Ja om det är ett par skor som jag verkligen vill ha. Skor och handväskor får kosta

Den som skrattar sist tänker långsamt.
  • Themis

Njaoäää?

Har iofs kollat på skor för 4000 nån gång, men på det hela taget är det nog inte värt priset.

Jag köper dem hellre sista dan på rean på Harrods för 800...

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • ph8205

Nej det skulle jag inte! Kan tänka mig max 1000-1500kr beroende på vad det är för skor och om jag verkligen behöver dom! Skulle inte betala ens så mycket för "party" skor utan då ska det vara rejäla vinterskor, arbetsskor, "fot"riktiga skor el liknanade!

• hysteria

Njä, kanske om jag hade ett behov av ett par speciella skor som kostade så mycket. T.ex. om man bor där det är extemt kallt eller nåt. Annars inte.

Livet är för kort för att dansa med fula killar
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?