• Milkina cerka

Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?

Eh, n e j, det bästa jag vet är att hitta sådant jag vill ha(dvs även skor) så billigt som möjligt, d e t  får jag en riktig kick av.

Insatt skrev 2011-09-30 23:49:34 följande:
    Fast bästa känslan är ju ändå när man lyckas hitta ett par skor riktigt billigt. Kommer fortfarande ihåg när jag köpte ett par klassiska vinterkängor för halva priset på reapriset (jag har små fötter och modellen är kanske lite "grabbig") så de kostade 300 istället för 1300
    Precis.
    °?°?° www.kottfrimandag.se °?°?° www.aktavara.org °?°?°
  • Milkina cerka
    skorpionen80 skrev 2011-10-01 16:25:19 följande:
    1500 är väl knappast en förmögenhet. Jag överdrev lite, se inlägget jag citerade ;) Men annars har jag aldrig stött på ett par billiga skor som varit sköna...
    Tack vare att jag hittade två par jättebilliga(25kr/par) o c h supersköna skor på secondhand så upptäckte jag ett för mig nytt skomärke ( www.klaveness.se/klaveness/hasten/ ). Nej de är inte gratis direkt som nya, men det är enormt viktigt för mig som har ont i mina fötter att hitta r ä t t  skor.
  • Milkina cerka
    prospicientia skrev 2011-10-01 18:29:33 följande:
    Jag tycker att det går nästan att se direkt att det är olika kvalité på de skorna.
    Förlåt, men jag förstår inte varför du citerade mig? Har det med min länk att göra skulle det vara intressant om du utvecklade din tanke.
  • Milkina cerka
    prospicientia skrev 2011-10-01 18:51:09 följande:
    Förlåt. Kastade en hastig blick på skorna där. Många skor som man tittar på de flesta skohyllor har en mjuk sula som inte är skonsamma för fötterna om man går mycket varje dag. Jag har hitintills inte cyklat, utan går 4-10 km om dagen för att uträtta mina dagliga ärenden. Många gör nog inte det, utan tar bussar, kör bil och cyklar istället.
    Har med lästvidd och form att göra, var länge sedan jag hittade ngt i skoväg som faktiskt passade och inte gjorde ont.. men behoven o. smaken är ju olika..
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig att betala 3449 kr för ett par skor?