mat tips vid cancer ( eller rättare sagt hur du göder din cancer)
vilka bra råd karolinska ger vid cancer, eller inte, eller rättare sagt hur du får din cancer att växa på bästa möjliga sätt med dessa miserabla råd.
vilka bra råd karolinska ger vid cancer, eller inte, eller rättare sagt hur du får din cancer att växa på bästa möjliga sätt med dessa miserabla råd.
Vad är det du har synpunkter på mer specifikt?
*ser frågande ut och fattar ingenting*
*favoritar föratt läsa sen*
Jag undrar också...
oj vad nyfiken jag blir nu på vad som ensligt dig och källan såklart är bra mat då vid cancer??
Undrar också vad trådstartaren ser som bra mat?? Tycker rådena är bra - energi är A och O för att klara av en så allvarlig sjukdom
Varför är det alltid anonyma män som startar de märkligaste trådarna här?
dom rekomenderar läsk, saft, salt kex, salta pinnar,socker, och att man ska dricka läsk till maten istället för vatten???????
dom verkar almänt negativa till vegansk kost( som är a och o när det gäller mat mot cancer,
jag läste nån liknade artikel på barncancerfondens hemsida, förjäkligt att man ska ge kostråd som göder cancer istället för att hindrar cancer,
fattas liksom en hel dimension i dessa så kallade kostråd,
broccoli har cancerdämpande effekt men inte ens det kan dom skriva, personen som bestämt innehållet i denna artikel borde bli dömd för misshandel el nått,