• SkånskeBosse

Blöjfetishism

Jag har läst en del tidigare inlägg i ämnet blöjfetishism här på forumet och förbluffats över vilka inskränkta och ogrundade fördomar vissa har om vuxna som gillar att bära blöja.

Ni måste inse att detta INTE PÅ NÅGOT SÄTT handlar om pedofili eller utnyttjande av småbarn. En infantilist (det kallas så...) vill ju SJÄLV (i regel) vara ett litet barn och känna den ansvarsbefrielse detta innebär. HUR i hela fridens namn skulle man då vilja utnyttja småbarn sexuellt? Det vore ju som att begå samma övervåld på sig själv.

Vi infantilister är helt normala och nyttiga samhällmedborgare precis som alla andra, bara med med den skillnaden att vi inte tänder på "vaniljsex" utan har andra preferenser, rent sexuellt, och småbarn är INTE en del av de preferenserna.

läs mer om infantilism här:

understanding.infantilism.org
    en.wikipedia.org/wiki/Infantilism

• Svar på tråden Blöjfetishism
  • Älskarlivet

Ju förr vi människor inser att alla inte är lika ju lyckligare blir man.
    Alla har vi olika liv och det är bara att acceptera!

• Anonym (bläää)

ja visst är vi olika men det finns gränser!!och jag har men all rätt, rätt till min åsikt

• Älskarlivet

Klart du har rätt till din åsikt . Och självklart måste/ska inte alla tycka det är ok med blöjor. Men man måste acceptera att andra tycker det är ok.

Jag har själv aldrig upplevt eller träffat någon i real life som har denna blöjfetishism...Men jag accepterar att inte alla har "vanlig" sex och tycker det är kul att vi alla är olika.

Fy fan vad tråkigt det hade varit om alla var som dig eller mig! Eller hur!?

• Anonym (bläää)

jag skulle inte vilja ha dom i min närhet iallafall!

• Anonym (urrkkkkk)

Jag halkade in en gång på en sida för blöjälskare och det var ärligt talat det äckligaste jag läst! Snacka om sjuka fantasier där vuxna män fantiserade om att de var små flickor som blev straffade och gud vet vad av sin mamma eller pappa. Så nära pedofili man kan komma, utan att vara det. Minns att jag blev väldigt illa berörd över hur många snedvridna människor som finns som tänder på fantasier där små barn blir straffade och utnyttjade i olika "blöjsituationer" . Men som ts skriver är det väl tur att dessa människor vill vara i barnets situation och inte i den vuxnes - omvänd pedofili! Men det är ändå äckligt, för de tänder ju dock på en situation då ett barn blir utnyttjat och det är vidrigt.

• Anonym (bläää)

anonym(urk) kunde inte sagt det bättre själv!!

• Älskarlivet

Ja du TS.... Många trångsynta människor som utgår från att det är äckligt utan att veta så mycket om det.....
    Men så är hela vårt samhälle uppbyggt så man blir inte förvånad .

• Anonym

Håller helt och hållet med Älskar Livet, hon verkar vara en av de få här med mänskliga och godhjärtade känslor.
    Jag har själv varit i ett förhållade tidigare där sexlivet fiffades till ibland med blöjor, min man hade en blöjfetischism och jag hade inget emot att prova. Att vi inte håller ihop idag har absolut inte med blöjorna att göra. Det fanns absolut inget pedofiliskt i detta.
    Man måste lära sig förstå att det finns andra lustar än ens egna och inte sprida fördommar om dem.

• Linisen

Alla gör väl det som den anser är bra och upphetsande för en själv så länge det inte skadar eller kränker en annan människa?

Jag personligen tycker inte det verkar vara något för mig men fördömmer samtidigt inte de som håller på med det.
    Bara man gör det som känns bra, det är viktigt att tänka på den människa som man delar det med så att alla känner sig bekväma.

Linisen

• SkånskeBosse

Verkar lite symptomatiskt att de som fördömer annorlunda sexuella preferenser här på forumet också är de som inte vågar visa sina alias, utan är "anonyma". Lite fegt tycker jag. Undrar om de inte egentligen är smygfetishister när allt kommer kring ;-D. *S*

Svar på tråden Blöjfetishism