Inlägg från: elilin |Visa alla inlägg
  • elilin

Var köpte ni ert kök? Ge mig tips!

vi köpte kök från kvik till vårat hus i sommras, å vi är helnöjda kunde inte få bättre service, å för karln min som e snickare å bygger hus å lägenheter dagligen så är kvaliten väldigt viktigt, å han märkte direkt skillnaden på stommarna, mkt bättre från kvik!
    vi köpte simens vitvaror svarta AS snygga å inte alls dyra, lika inredningen som du över säger är dyr vad har du tittat på då? kvik har ju olika alternativ för inredning i skåpen finns i olika prisalternativ.
    Nej vi är helnöjda bättre service har vi nog inte fått nån gång köpte på kvik i Gävle!

• elilin
    M 1980 skrev 2011-10-05 12:32:25 följande:
    Hej! Vi bytte kök förra vintern och då köpte vi också från Kvik Gävle, jättenöjd med servicen, hon som ritade upp köket för oss heter Sara och jag tror hon är butikschef, hon var duktig. Nöjd med köker också, vi köpte Rimini.
    vi hade oxå sara, helt underbar tjej, som verkligen kunde sin sak :) hon förstod oss precis å kom med ider så vi e supernöjda :)
  • elilin

Vi har mörkgråaluckor, tror dem heter Pero eller nått sånt, sen har vi vita överskåp sen svarta vitvaror, å vi tog nästan bara dem här stora 120cm lådorna å ja e super nöjd får ju plats hus mkt som helst :) vi har inte så jättestort kök de e 310 på ena sidan å 310 på den andra, så ena har vi kyl frys ugn å sen våran "barsida" vi har slagit upp till vardagsrummet å gjort en bardisk :) å andra har vi underskåpen spisen å överskåpen :P

Svar på tråden Var köpte ni ert kök? Ge mig tips!