Har du korta eller långa naglar?
Jag har korta nu när jag är hemma, känns fräschast så.
Du?
Jag har korta nu när jag är hemma, känns fräschast så.
Du?
Korta. Har urusel kvalite på naglarna och de går av bara jag nuddar vi de. Kan böja de baken utan problem,, som gummi. Håller de korta så jag inte river dottern.
Har ALLTID haft långa naglar.. Sen läste jag till hudterapeut och under de två åren blev jag så van vid att ha korta nagalr så nu känns det konstigt att ha långa..
Korta. Tycker det är obehagligt med långa. Man blir ju så "handikappad". Sen är jag en stallmänniska och det skulle helt enkelt inte funka
Ganska långa. Trivs inte alls med korta naglar.
Har nått mittemellan skulle jag säga. Innan jag fick barn hade jag tid att pyssla med naglarna så då hade jag långa. Nuförtiden filar jag ner dem till nån mellannivå då och då så att de inte ska gå av. Tycker att det känns obehagligt med korta naglar.
Just nu halvlånga men de skall bli långa igen. Naglarna är det enda jag lägger ner tid på i stor sett, gillar att göra i ordning och måla i roliga färger.
Både och. De är långa tills jag kommer i håg att klippa dem, eller tills de går av. Just nu har jag - *räknar lite* - 7 långa och 3 korta naglar.
Jag har korta naglar men biter inte ned dom utan filar eller klipper.
Jag jobbar inom vården och har därför korta naglar. Jag gillar annars att ha lite längre så jag sparar under semester och kan då måla och pyssla lite med dem :)
halvkorta, ibland har jag lite längre.