Bergkwist85 skrev 2011-10-04 19:45:41 följande:
Låter jätte bra =), jag skulle vilja gå ner ett par kg. skaffade ett kort förra veckan å börjat gå på bodypump en gång i veckan. imån är de pump dags =). ska öka på träningen nästa vecka hade jag tänkt.
såå ditt mål är 55kg tilll dec. vad väger du nu?? vill du inte svara så behöver du inte.
jag väger nu 70kg och vill ner till 60kg. det blir inte lätt....
min bror gick ner 11kg på en månad genom att va ut och gå varje dag och att träna 2-3 gånger i veckan.
Det gäller att läsa på om vad man kan äta och inte, och välja vilken träning som är bäst för just dig, då kommer det gå jätte bra!
Min vikt nu är 73 kg, och som du säger så är målvikten 55kg, vet att det låter väldigt extremt, men för varje kilo som jag går ner så är det närmare mitt mål, och om jag inte når mitt mål så mår man ju så himla mycket bättre av att träna tycker jag, man känner sig snäppet snyggare varje gång :)
hoppas jag lyckas likabra som din bror! Har en kompis som tipsade om att simma ca 3 gånger i veckan 2-3 timmar per gång, väldigt jobbigt, men han gick ner 20 kg (!!) på en månad!
Anonym (SG) skrev 2011-10-04 19:50:48 följande:
Började förra veckan med träna på gym igen.
Var 2 ggr förra veckan och denna vecka var jag igår och tänkte dra dit imorgon igen.
Har som mål att gå ner ca 10 kg.
Mäter mig med då jag känner att man borde gå mer efter vad måtten säger än vad vikten, därav ca 10 kg ner.
Låter jätte bra :) Jo det har du rätt i, att ha med sin längd i det hela också! Jag är ju 163 cm, så jag borde väl väga runt 53-57.. så 55 blir nog bra för min del :P
3 barns mamma skrev 2011-10-04 20:02:59 följande:
Jag hänger på :) jag kan inte gå på gym just nu då jag är ensam med barnen på veckorna. Men vi har en magmaskin och ett hopprep jag tänkte använda :) vill gå ner ca 10 kg väger mellan 70-75 kg (måste köpa en våg) ska även mäta midjemåttet så man håller koll på det.
haha jag vet hur du känner! har en dotter på 2 år och är ensamstående, det är först nu jag lyckats ta mig tid till att träna övh xD